واردات خودروهای کارکرده

نقدعلی: چرا آیین‌نامه قانون واردات خودروهای کارکرده تعیین تکلیف نمی‌شود؟

کدخبر : 583842

نماینده مردم خمینی شهر در آستانه آغاز سال تحصیلی خواستار اقدام لازم برای تامین لوازم التحریر خانواده های بی بضاعت با جلدهایی متناسب با ارزش های اسلامی شد.

محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: بی‌سلیقگی کمیته انضباطی در مورد تیم سپاهان و زمانی که باید تیم در آرامش روانی باشد و طرفداران آن با آرامش مسابقات را دنبال کنند خلاف مصلحت است. ما در دفاع از ورزش استان ایستاده‌ایم و به هیچ وجه تصمیم کمیته انضباطی را نمی‌پذیریم.

وی در ادامه اظهار کرد: ضرورت دارد در آستانه آغاز سال تحصیلی برای تامین لوازم التحریر خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های بی‌بضاعت آن هم لوازم‌التحریری که عکس‌های پشت جلد آنها با ارزش‌ها اسلامی تناسب دارد اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که «چرا آیین‌نامه قانون واردات خودروهای کارکرده تعیین تکلیف نمی‌شود؟» تصریح کرد: مگر ندیدید که قانون واردات خودروهای کارکرده تا چه میزان در کاهش قیمت خودرو نقش داشته است؟ چرا در رابطه با تعیین تکلیف این موضوع تعلل می شود؟ هیات رئیسه مجلس موضوع را پیگیری کند.

وی در تذکری دیگر گفت: آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اردیبهشت ماه برگزار شده اما تاکنون نتایج آن اعلام نشده و مردم در سردرگمی هستند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در ادامه تاکید کرد: گزارش تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوزه‌ای ناقص و غیرکارشناسی بود. متاسفانه برخی طرح‌های توزیع آب به عنوان طرح انتقال آب قلمداد می‌شود؛ چرا هر کسی می‌رسد یک نیزه به اصفهان مظلوم می‌زند؟ یک نفر با تحقیق و تفحص غیرکارشناسی، یک نفر با بارگذاری‌های جعلی و دیگری با زیر پا گذاشتن قول‌های داده شده.

انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: