سازمان منطقه آزاد اروند

عرضه تولیدات اروند در بزرگترین رویداد صنایع پلاستیک کشور (ایران پلاست)

عرضه تولیدات اروند در بزرگترین رویداد صنایع پلاستیک کشور (ایران پلاست)
کدخبر : 583902

واحدهای تولیدی منطقه آزاد اروند در حوزه فرآورده‌های شیمیایی و پلاستیک، در بزرگترین رویداد عرضه صنایع پلاستیک کشور، به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاه بین‌الملل تهران میزبان بزرگترین رویداد سال در حیطه عرضه صنایع پلاستیک کشور(ایران پلاست) است.

 

منطقه آزاد اروند با دو شرکت فعال و برتر خود در حوزه تولید صنایع شیمیایی و پلاستیک در این نمایشگاه حاضر است. شرکت‌های پیشگام صنعت شمس اروند و شمس جاوید اروند از این منطقه به ارائه محصولات خود در رویداد بزرگ صنایع پلاستیکی ایران خواهند پرداخت.

 

شـرکت پیشـگام صنعـت شـمس ارونـد در زمینــه تامیــن ماشــین آلات و تجهیــزات صنایــع پلیمــری مــورد نیــاز صنایــع پلاســتیک داخــل و خــارج در منطقــه آزاد ارونـد است.

 

همچنین، شرکت شمس جاوید اروند، با استفاده از فناوری روز دنیا و دارا بودن بیش از ۱۱ خط تولید مجهز، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری است که انواع گرانول HD. PP. LLD. LD و پلی اتیلن وکس پرک را به بازار هدف عرضه می‌کند.

 

این دو شرکت فعال در منطقه آزاد اروند در دو سالن ۵B و ۳۸B نمایشگاه بین‌المللی تهران، پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.

 

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند از نحوه حضور و فعالیت غرفه محصولات منطقه، بازدید به عمل آوردند.

 

این نمایشگاه از ۲۶ لغایت ۲۹ شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، دایر خواهد بود.

پایان پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: