مدیرعامل این بانک تصریح کرد:

کارکنان بانک رفاه کارگران با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در راستای ارائه خدمات به هم‌وطنان گام برمی‌دارند

کارکنان بانک رفاه کارگران با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در راستای ارائه خدمات به هم‌وطنان گام برمی‌دارند
کدخبر : 584473

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه در حوزه محرومیت‌زدایی حضور بسیار پررنگی در جامعه دارد و از طریق فعالیت‌های جهادی و با بهره‌مندی از روحیه بسیجی و ایثارگری که در کارکنان این بانک وجود دارد، در راستای حل مسائل و مشکلات هم‌وطنان گام برمی‌دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در حاشیه همایش "با ولایت تا شهادت" که به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: حضور کارکنان بانک رفاه کارگران در حوزه‌های جهادی بسیار پررنگ است و با روحیه بسیجی در راستای ارائه خدمات به هم‌میهنان گران‌قدر اقدام می‌کنند.

وی افزود: بانک رفاه کارگران در طول 8 سال دفاع مقدس با اهدای شهدایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سهم خود در جهت استقلال و آزادگی میهن اسلامی گام برداشت و همه وظیفه داریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، با همان روحیه جهادی که در زمان جنگ وجود داشت، نسبت به ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات آنان اقدام کنیم.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر ضرورت تداوم راه شهدا و امام شهدا تاکید کرد و گفت: باید نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در تمام طول سال، یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و آزادگان و تمامی عزیزانی که در طول هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی ایثار کردند و عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند، گرامی داریم.

به گفته وی، باید تلاش کنیم فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی در نسل جوان جامعه نهادینه شود تا از این طریق اقتدار میهن اسلامی تداوم یابد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: