سرهنگی در نشست خبری مطرح کرد؛

کیش اینوکس می تواند جزیره کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند

کیش اینوکس می تواند جزیره کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند
کدخبر : 585306

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال به دلیل عضویت ایران در بریکس، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رحیم سرهنگی در نشست خبری که به مناسبت این رویداد بین‌المللی در تهران برگزار شد افزود: این رویداد دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه است که از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه با حضور فعالان اقتصادی و مالی، نخبگان دانشگاهی و بخش دولتی و حاکمیتی در جزیره کیش برگزار می شود.

سرهنگی هدف از برگزاری این رویداد بین‌المللی را بررسی آخرین دستاوردهای صنعت مالی کشور و ارتباط با بازارهای مالی دنیا عنوان کرد و گفت: نمایشگاه امسال با حضور سرمایه‌گذاران و فعالین حوزه صنعت مالی از ۱۰ کشور خارجی، ترکیه، روسیه، چین، سوئیس، آذربایجان و غیره برگزار می‌شود. این نمایشگاه هم افزایی بین سه ضلع اصلی حاضر از جمله ارائه دستاوردهای حوزه‌های مختلف نخبگان، فعالین اقتصادی و مالی در بخش‌های مختلف، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و غیره است.

وی ادامه داد: با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور یک پاویون خاص برای شرکت‌های دانش بنیان صنعت مالی در نظر گرفته شده و از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت مالی برای حضور در این رویداد بین‌المللی دعوت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این سازمان در چهار حوزه متمرکز است، گفت: ابتدا صنعت گردشگری، دوم صنعت ارتباطات، سوم حوزه مهندسی صنعت پتروشیمی و چهارم نیز صنعت مالی است که یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرهنگی با بیان اینکه باید فرصت سرمایه‌گذاری مالی در جزیره کیش را غنیمت شمرد افزود: این نمایشگاه می‌تواند کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند.

**رفیعی خبر داد: جشنواره رسانه‌ای مناطق آزاد کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز با حضور در این نشست خبری گفت: در نظر داریم در حاشیه این نمایشگاه جشنواره رسانه‌ای مناطق آزاد کشور را نیز برگزار کنیم و از رسانه‌های برگزیده هم تقدیر خواهد شد.

 

مجید رفیعی افزود: این رویداد فرصت مغتنمی است برای تولید محتوای جدید به منظور پیشبرد اهداف در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: