تامین سرمایه لوتوس پارسیان

تقسیم سود صندوق پیروزان ماهانه شد

تقسیم سود صندوق پیروزان ماهانه شد
کدخبر : 585791

با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، دوره اعمال و پرداخت سود صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان از سه ماهه به ماهانه تغییر پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان که از نوع صندوق درآمد ثابت با پیش‌بینی سود است، پیش از این در دوره‌های سه ماهه سود سرمایه‌گذاری را محاسبه و پرداخت می‌کرد اما از این پس دوره پرداخت سود صندوق به صورت ماهانه و درپایان هر ماه خواهد بود.

بر اساس این تغییر، اولین دوره محاسبه سود صندوق پیروزان با رویه جدید، در پایان مهر ماه انجام خواهد شد و لذا یکم آبان ۱۴۰۲ اولین روز دوره جدید صندوق پیروزان است.

مزید اطلاع سرمایه‌گذاران محترم این صندوق، محاسبات سود صندوق پیروزان در پایان هر ماه انجام می‌شود و واریز سود به حساب سرمایه‌گذار، روز کاری بعد از آن انجام خواهد شد.

باتوجه به تغییر اعمال شده، رویه کاری صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان دقیقا مشابه صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان خواهد بود و تنها تفاوت این دو صندوق در زمان محاسبه و واریز سود است به این نحو که صندوق لوتوس پارسیان در تاریخ ۲۵‌ام هر ماه سود سرمایه‌گذاری را محاسبه کرده و حداکثر تا اولین روز کاری بعد از ۲۵‌ام سود را به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌کند و صندوق پیروزان در پایان هر ماه سود را محاسبه کرده و حداکثر تا اولین روز کاری بعد از آن، سود را به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌کند.

سود پیش‌بینی شده برای صندوق پیروزان دقیقا برابر با سود صندوق لوتوس پارسیان و برابر ۲۳ درصد اسمی (معادل ۲۵.۶ درصد موثر) سالانه برای دوره‌های آبان و آذر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

سرمایه‌گذاری در صندوق پیروزان نیز همانند صندوق لوتوس پارسیان بدون محدودیت واریز و برداشت وجه به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری لوتوس و همچنین به صورت حضوری از طریق شعب بانک پارسیان در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: