فولاد مبارکه

نحوه حمایت فولاد مبارکه از دانشجویان در رویداد «کارو تک» تشریح شد

نحوه حمایت فولاد مبارکه از دانشجویان در رویداد «کارو تک» تشریح شد
کدخبر : 585921

کارشناس واحد مراکز نوآوری دانشگاهی شرکتmstid فولادمبارکه گفت: آشنایی با سیاست‌های فولاد مبارکه در اکوسیستم نوآورانه کشور و تشریح نحوه حمایت‌های فولاد مبارکه از دانشجویان در «رویداد کاروتک» بررسی شد.

مجید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در حاشیه رویداد کاروتک (نخستین رویداد کار و فناوری) دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: فولادمبارکه نقش حمایتی در این رویداد داشت و در قالب یک پنل و تاک شو به ارائه روند حمایتی فولاد از دانشجویان پرداخته شد.

وی تصریح کرد: در واقع نحوه سرمایه‌گذاری فولاد و حمایت آن از مرحله دانشجویی تا تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در این برنامه تشریح شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان روبرو شد.

کارشناس واحد مراکز نوآوری دانشگاهی شرکتmstid (شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه) ادامه داد: از دیگر مدل‌های حمایتی فولاد مبارکه، پشتیبانی از تیم‌های دانشجویی، ایده‌ها و پایان‌نامه‌ها و تز دکتری بر اساس ۸ کلان روند اساسی فولاد است.

وی با اشاره به این اینکه پایان‌نامه‌ها و تز دکتری دانشجویان باید بر اساس این ۸ کلان روند تعریف شود، گفت: موضوعات پیشنهادی از سوی دانشجویان در سامانه ثبت و پس از بررسی آنها امتیازدهی می‌شوند و اگر دانشجویان به این مرحله برسند می‌توانند وارد مرحله دیگری به نام «ترنج» شوند.

سلیمانی با اشاره به بازخورد این رویداد در بین دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشجویان معمولا راه ارتباطی دانشگاه با صنعت را بسته می‌دانستند که با این رویداد و آشنا شدن با نحوه حمایتی فولادمبارکه از دانشجویان، امید و انگیزه در آنها ایجاد شد و برای آنها جذاب بود.

به گزارش ایراسین، نخستین رویداد کار و فناوری کاروتک در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور ۳۰ شرکت فناوری و دانش بنیان و استقبال گسترده دانشجویان و حمایت صنایع بزرگ و کوچک برگزار شد که هدف اصلی آن ایجاد امید و انگیزه و جلوگیری از مهاجرت دانشجویان، آشنایی با ظرفیت‌های موجود کشور در بازار کار و تکنولوژی و از همه مهمتر تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: