منطقه آزاد قشم

حل مشکلات مردم اولویت مهم سازمان منطقه آزاد قشم است

حل مشکلات مردم اولویت مهم سازمان منطقه آزاد قشم است
کدخبر : 586547

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حل مشکلات مردم به ویژه مسائلی که چندین سال به دلایل مختلف لاینحل باقی مانده در اولویت‌ این مجموعه قرار دارد.

عادل پیغامی با اعلام این مطلب اظهار داشت: نشست‌های رو در رو با مردم را با هدف شنیدن مستقیم مشکلات آنان و بررسی دقیق با هدف حل و فصل موضوعات مختلف در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در دو نشست قبلی بسیاری از مسائل مردم شهر قشم که از گذشته‌های دور بجا مانده بود را مورد بررسی کارشناسانه قرار دادیم و موضوعاتی که مشکل قانونی نداشتند را حل و آن دسته از مسائلی که نیاز به اصلاح قانونی داشت را به مسئولان بالادستی ارجاع دادیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سومین نشست ما به حل مشکلات مردم شهر درگهان در مورد املاک و مستغلات، حوزه عمرانی، فرهنگی و ورزشی اختصاص داشت و در این نشست علاوه بر رسیدگی به ۱۹ پرونده ثبت نامی، مشکلات شمار دیگری از مراجعه کنندگان را هم مورد بررسی قرار دادیم.

به گفته وی، متاسفانه بعضی از تناقضات قانونی موجب لاینحل ماندن پرونده‌ها شده است و سیاست کنونی ما در این سازمان، تکریم مردم با رعایت قوانین و مقررات و حل مسائل آنان در کمترین زمان ممکن است.

پیغامی اظهاروی امیدواری کرد با ادامه روند نشست‌های رو در رو با مردم در نقاط مختلف جزیره بتوانند رضایت مردم را نسبت به عملکرد سازمان بیش از گذشته ارتقا دهند.

شایان ذکر است؛ نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم شهر درگهان روز پنجشنبه ۱۱ ابان ماه ۱۴۰۲ با حضور سعید اکبریان معاون فنی و عمرانی، ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر امور درگهان و جمعی از مدیران این سازمان در مسجد امام حسین (ع) شهر درگهان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: