مدیرکل اموال تملیکی استان یزد اعلام کرد؛

فروش ۱۲۸۰ میلیاردی کالاهای تملیکی

کدخبر : 590304

مدیرکل اموال تملیکی استان یزد در نشست مشترک کارگروه نظارت و پایش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با کارکنان استان یزد، گزارشی از اقدامات دو سال اخیر مدیریت متبوع ارائه کرد.

علی محمد زمانی علی آبادی با بیان اینکه نیروهای شاغل در اموال تملیکی استان یزد جملگی از انسان های زحمتکش و پاکدست هستند، خاطرنشان کرد: به اعتبار اینکه همه کارکنان اداره کل استان یزد اهل دیانت می باشند و کلیه امور را به نیکی و سلامت مدیریت می نمایند، هیچ پرونده رسوبی در سطح یزد نداریم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر با ۱۴ نیرو در انواع استخدام قریب به ۹۰۰ پرونده با نزدیک به ۲ هزار و هفتصد ردیف کالا و به ارزش افزون بر ۲ هزار و سیصد میلیارد ریال در چهار گروه قاچاق، قضایی، متروکه و ضبطی در انبارها نگهداری می شود که با هماهنگی دستگاه قضایی استان در حال تعیین تکلیف آنها هستیم.

این مسئول اضافه کرد: یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال کالاهای تملیکی در نه ماهه منتهی به آغاز دیماه در این استان فروخته شده و به حساب خزانه کشور واریز گردیده است.

زمانی علی آبادی با این توضیح که فعالیت های مهمی را در دو سال گذشته مدیریت و عملیاتی کرده است، اظهار داشت: تهیه بایگانی مرتب و بروز و همچنین راه اندازی نمازخانه و تقویت مباحث فرهنگی و پیگیری بهره برداری از انبار در حال ساخت از مهمترین موضوعات مهم و کاربردی اداره کل اموال تملیکی استان یزد است.

مدیرکل اموال تملیکی یزد در پایان تصریح کرد: تبدیل وضعیت کارکنان استان و تکمیل ساختمان انبار در شهرک صنعتی مورد تقاضا است که ان شاءالله بزودی این دو مهم سامان یابند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: