بیمه اتکایی

رویداد آموزشی مدیران بیمه اتکایی صنعت بیمه

کدخبر : 590725

رویداد آموزشی مدیران بیمه اتکایی صنعت بیمهمدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در رویداد آموزشی کیش گفت: یکی از رویکرد‌های ما تسهیل گری و سرعت عمل در ارائۀ خدمات بیمه ای به شرکت های بیمه مبتنی بر فنآوری‌های هوشمند و تصمیم گیری مبتنی بر دیتا و تحلیل دیتاست.

 رویداد آموزشی مدیران اتکایی صنعت بیمه روزهای ۶ و ۷ دی ماه ۴۰۲ با حضور دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه و دکتر تقی لو معاون اتکایی بیمه مرکزی ، مهندس کشاورز مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان و مدیران اتکایی شرکت های بیمه در تالار رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش و به میزبانی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان برگزار گردید.

درابتدای همایش ، مهندس کشاورز ضمن خوشآمد گویی و تشکر از معاونت های بیمه مرکزی اظهار امیدواری کرد که این رویداد  نتایج و و دستآورد های خوبی در پی داشته باشد وی همچنین افزود : حضور مقامات نهاد ناظر صنعت بیمه در چنین همایش هایی پیام خوبی برای صنعت بیمه در بر خواهد داشت و مجال و فرصت مناسبی است برای تبادل نظر با متخصصین حوزه های مختلف و استفاده از نقطه نظرات آنها در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های کلان و انتقال نقطه نظرات خود به بدنۀ صنعت بیمه. وی همچنین پیشنهاد برگزاری چنین دورهمی هایی ازجمله در حوزه مالی ، فنی وسایر بخش ها با حضور معاونین ذیربط در بیمه مرکزی و مدیران مرتبط توسط صنعت بیمه را ارائه داد.

وی همچنین خاطر نشان کرد : همانگونه که مستحضر می باشید، این نشست ها در صنایع مختلف دنیا با مدیران میانی و کارشناسان و با حضور مقامات ارشد مرسوم است که بازخورد های بسیار خوبی را در بر دارد. ما هم با هدف ایجاد فرصت رو در رویی و تبادل نظر بین مدیران اتکایی با مقامات ارشد بیمه مرکزی چنین نشستی را ترتیب دادیم و تلاش کردیم از حضور اساتیدی در این فرصت بهره ببریم. با این اندیشه ابتدا یک دورهمی با مدیران اتکایی صنعت در شرکت برگزار کردیم تا عنوان همایش و موضوعات مورد علاقه را به شور بگذاریم.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : برای ما به عنوان بیمه اتکایی ایرانیان بهترین خواستگاه بهبود و تحول ، شما مدیران اتکایی شرکت های بیمه به عنوان مشتریان اصلی و نقطۀ تماس شرکتهای خود با ما هستید.

استحضاردارید که بیمه اتکایی ایرانیان طی ۱۴ سال گذشته بصورت حرفه ای و با یک انضباط و دیسیپلین خاصی کار کرده و نتایج خوبی هم داشته است اما با توجه به تغییرات رخ داده در فضای کسب و کار بازار و درجهت حفظ و ارتقای دستآوردهای قبلی تصمیم گرفتیم که با یک رویکرد جدیدی در بازار حضور و نقش آفرینی داشته باشیم ، اما این رویکرد جدید که با حمایت هیأت مدیره اتکایی ایرانیان صورت گرفته چند ویژگی دارد که انتظار داریم در ادامه مسیر شما  به ما کمک کنید:

اول اینکه : تلاش ما برای توسعۀ فعالیت های بیمه گری شرکت مبتنی بر اصول و قواعد فنی و حرفه ای است.

دومین ویژگی : تعامل بهتر و بیشتر با شرکتهای بیمه (به عنوان مشتری اصلی شرکت) و مشارکت با شرکت های بیمه برای مدیریت ریسک است

و سومین ویژگی : تسهیل گری و سرعت عمل در ارائۀ خدمات بیمه ای به شرکت های بیمه مبتنی بر فنآوری های هوشمند و تصمیم گیری مبتنی بر دیتا و تحلیل دیتاست

و چهارمین رویکرد که در دورۀ تحول جدید دنبال می کنیم برگزاری رویدادهای آموزشی و هم اندیشی مشابه همین همایش فعلی است در جهت دریافت بازخورد به منظور بهبود فرایند های کسب و کار شرکت.

وی در ادامه با تأکید مجدد بر همکاری متقابل گفت : از شما دوستان که در این حوزۀ تخصصی کار می کنید انتظار دارم در این مسیر به ما کمک کنید. خواهشمندم برای برگزاری بهتر جلسات و برنامه ها با همکاران من همکاری کنید. مهندس کشاورز در خاتمه از تلاش همکاران خود در قبل و حین برگزاری رویداد تشکر نمود و افزود : همکارانم تلاش زیادی می کنند که به شما خوش بگذرد و خاطرۀ ماندگاری برای شما ایجاد گردد من نیز آرزو دارم شما عزیزان همواره سلامت ، دل آرام و موفق باشید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: