بیمه اتکایی ایرانیان

دیدار سرزدۀ مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان از کارکنان به‌مناسبت روز زن

کدخبر : 590910

​دیدار سرزدۀ مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان از کارکنان به‌مناسبت روز زنمحمد رضا کشاورز مدیر عامل بیمه اتکایی ایرانیان با حضور غیر منتظره خود در واحد های مختلف شرکت، ضمن نکوداشت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اهدای گلدان به هریک از همکارانِ خانم، روز زن و روز مادر و این میلاد مسعود را به تک تک آنها تبریک گفت.

محمد رضا کشاورز مدیر عامل بیمه اتکایی ایرانیان با حضور غیر منتظره خود در واحد های مختلف شرکت، ضمن نکوداشت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اهدای گلدان به هریک از همکارانِ خانم، روز زن و روز مادر و این میلاد مسعود را به تک تک آنها تبریک گفت.

این دیدار که با همراهی مدیران سرمایه انسانی و روابط عمومی به وقوع پیوست ، سورپرایز جدیدی از سوی مهندس کشاورز بود که برای اولین بار در شرکت شاهد آن بودیم و بسیار موجب استقبال و خرسندی بانوان همکار قرار گرفت.

شایان ذکر است که توجه به سرمایه های انسانی در رأس برنامه های مهندس کشاورز قرار دارد و از بدو پیوستن وی به جمع مدیران ارشد بیمه اتکایی ایرانیان در موارد مختلف سیاست ها و برنامه های انگیزشی متنوعی را اجرا نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: