تا پایان اسفندماه انجام می‌شود

بروز رسانی نقشه‌های خطوط مترو در قطارها

کدخبر : 591982

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از چاپ و نصب نقشه‌های جدید خبر داد و گفت: تمامی نقشه‌های خطوط متروی تهران که در داخل قطارها نصب شده تا پایان سال بروز رسانی می‌شوند.

 شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های جدید در ماه‌های آینده اظهار داشت: در نظر داریم تا همزمان با افتتاح ایستگاه‌های جدید، بروز رسانی تمامی نقشه‌های داخل قطارها را انجام دهیم و به این منظور ۱۰ هزار و ۵۰۰ نقشه جدید چاپ و نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به نقشه جدید خطوط و ایستگاه‌های متروی تهران از سایت شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به نشانی metro.tehran.ir امکان‌پذیر است افزود: نقشه‌های نصب شده مجهز به رمزینه پاسخ سریع (کیو آر کد) هستند و در حال حاضر هم شهروندان می‌توانند تنها با یک اسکن و به‌راحتی نقشه‌های به‌روز را از سایت این شرکت دریافت کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال مسافران مترو افزایش پیدا می‌کنند تصریح کرد: به منظور مسیریابی راحت‌تر شهروندان برنامه‌ریزی‌شده تا نقشه‌های جدید خطوط پیش از پایان اسفندماه در داخل تمامی واگن‌ها نصب شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: