با حضور عضو شورای اسلامی شهر

مطالبات اهالی محله جوانمرد قصاب پیگیری شد

کدخبر : 592509

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشترک با شهردار منطقه٢٠ و معتمدین محله جوانمردقصاب، مطالبات اهالی این محله را بررسی کرد.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشترک با شهردار منطقه٢٠ و معتمدین محله جوانمردقصاب، مطالبات اهالی این محله را بررسی کرد.

شهرداری منطقه ۲٠؛ در جلسه ای که با حضور ناصر امانی عضو شورای شهر، رضا شنگی شهردار منطقه، قاسمی شهردار ناحیه ۲ و معتمدین محله جوانمردقصاب در سرای این محله برگزار شد، تعدادی از مطالبات اهالی بررسی و پیگیری شد.

شنگی با اشاره به پیگیری درخواست های اهالی این محله گفت: در راستای کمبود روشنایی بوستان‌های محله جوانمرد قصاب با توجه به اینکه شبکه برق شهرری نیاز به نوسازی دارد نصب پایه چراغ دکوراتیو، پروژکتور و برج نوری در بیش از ۹ بوستان و فرهنگسرای ولاء انجام شد.

وی با اشاره به رضایتمندی شهروندان و معتمدین این محله از وضعیت نگهداشت و رفت و روب معابر افزود: درخواست افزایش تعداد مخازن در اطراف مترو جوانمرد قصاب در دستور کار قرار گرفته است.

شنگی ادامه داد: به منظور نوسازی مسجد جامع امام سجاد(ع) با پیگیری‌های انجام شده در شورای توسعه مساجد، بودجه ای جهت اینکار اختصاص داده شده است و همچنین تامین تعدادی اقلام ویژه نمازگزاران و شستشوی فرش های مسجد زین العابدین(ع) در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به رضایتمندی اهالی این محله از اجرای آسفالت معابر، اضافه کرد: نصب چمن مصنوعی و پروژکتور در زمین بسکتبال بوستان دستواره و افزایش تعداد اتوبوس های خط اتوبوسرانی این محله از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه اظهار داشت: در راستای طرح موضعی مصوب کمیسیون ماده ۵ محله جوان مرد قصاب، در خصوص اجرای طرح نوسازی در این محله پیگیری های لازم با سازمان میراث فرهنگی و وزارت گردشگری در حال اجراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: