هلدینگ صباانرژی

رونمایی برخط از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

کدخبر : 593948

در رویداد رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی به صورت برخط رونمایی شد

در رویداد رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی به صورت برخط رونمایی شد

آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پیشرفت صنایع جمهوری اسلامی ایران و ضرورت عملیاتی‌سازی جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور و با هدف معرفی دستاوردهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری ۲۴ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد از چهار دستاورد تحول آفرین هلدینگ صباانرژی به صورت برخط رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) در مراسم مذکور از گرید جدید پتروشیمی جم‌پیلن با عنوان JAMPILEN EP۵۴۸U در گروه محصولات کوپلیمر ضربه‌پذیر به صورت آنلاین رونمایی شد که کاربرد اصلی آن در صنایع لوازم خانگی و بسته بندی غذایی است.

همچنین گزارشی از برنامه ها و دستاوردهای شرکت صبافولاد خلیج فارس توسط مدیران فنی حاضر در خط تولید صبافولاد خلیج‌فارس به صورت برخط ارائه شد که تحقق بزرگ‌ترین تامین مالی تاریخ بورس با پذیره‌نویسی ۴.۵ هزار میلیارد تومان و راه‌اندازی پروژه احیای مستقیم شرکت صبافولاد خلیج فارس به ظرفیت ۱.۷۶ میلیون تن بریکت گرم از مهمترین عناوین این گزارش است.

بنابر این گزارش در ادامه رونمایی برخط از اقدامات تحول آفرین هلدینگ صباانرژی، راه‌اندازی مجدد کارخانه اسپیرال شرکت لوله‌سازی اهواز بعد از پنج سال توقف از دیگر برنامه‌های برخط این مراسم بود که در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد. این کارخانه، امکان تولید ۱۲۰ هزار تن در سال را دارد که ۵۰ درصد آن به قرارداد خط انتقال آب دریای عمان اختصاص دارد .

همچنین در ادامه مراسم رونمایی برخط از خدمات نوین و اقدامات ارزش آفرین هلدینگ صباانرژی، دو محصول جدید شرکت پتروشیمی جم با عنوان HD۴۸۵۰ با کاربری تولید مستربچ و کامپاند و  همچنین بومی سازی دوده مشابه p-type با کاربری در تولید گرید مشکی لوله pe۱۰۰ black برای اولین بار در کشور به صورت برخط رونمایی شد.

هلدینگ صباانرژی از سه ماه چهارم سال مالی ۱۴۰۱ تاکنون دستاوردهای تحول آفرین فراوانی را در کارنامه مدیریتی خود به ثبت رسانده است که در این مراسم تنها از چهار مورد به صورت برخط رونمایی شد، روابط عمومی هلدینگ صباانرژی در راستای انجام وظایف خود در راستای امید آفرینی و جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری می‌باشند اهم اقدامات این بنگاه اقتصادی را در قالب اینفوگرافیک تهیه و در غرفه هلدینگ صباانرژی در این نمایشگاه رونمایی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: