با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد؛

فینال نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا برگزار شد

کدخبر : 594178

فینال نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و استقبال گسترده ورزش‌دوستان این شرکت برگزار شد.

فینال نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و استقبال گسترده ورزش‌دوستان این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، عصر روز گذشته فینال نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا با حضور مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و استقبال گسترده ورزش‌دوستان این شرکت برگزار شد.

بنا بر این گزارش، نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا با حضور ۸تیم از واحد‌های مختلف این شرکت شامل تیم‌های مالی و بازرگانی، انتظامات، امور اداری، پروژه‌های داخلی، تعمیرگاه و سرویس‌کاری، راهبری مکانیسم‌ها، شعب شرکت و ترانزیت و گمرک برگزار گردید که از میان دو تیم «مالی و بازرگانی» و «پروژه‌ها» راه‌یافته به مرحله‌ی فیال، تیم «مالی و بازرگانی» توانست با نتیجه‌ی درخشان ۳ بر صفر، قهرمان این دوره از مسابقات لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌و‌نقل توکا شود.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور در فینال این مسابقات، ضمن تبریک به کلیه‌ی بازیکنان و تیم‌های ورزشی شرکت‌کننده در مسابقات، با اهدای مدال از سه تیم برتر اول تا سوم تقدیر و جام قهرمانی را به تیم قهرمان اهدا نمود.

گفتنی است فینال مسابقات نخستین دوره‌ی لیگ فوتسال داخلی کارکنان شرکت حمل‌ونقل توکا در سالن ورزشی باران اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان(آبفا) برگزار گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: