سازمان تأمین‌اجتماعی

پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز وکیل مداف

کدخبر : 594390

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت هفتم اسفند؛ روز "وکیل مدافع" پیام تبریکی خطاب به همکاران حوزه حقوقی این سازمان صادر کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی در این پیام دفاع از ستم‌دیدگان و مظلومان را وظیفه‌ای عام برای همه انسان‌ها توصیف کرده و از تلاش همکاران حوزه حقوقی این سازمان در دفاع از منافع این سازمان بین‌نسلی تقدیر کرده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

همکاران ارجمند حقوقی سازمان تأمین‌اجتماعی

با سلام و احترام

حسن ذاتی عدل، از اصول اندیشه جریان اسلامی عقل‌گرا و از ممیزات مکتب اهل بیت عصمت صلوات‌ا.. علیهم اجمعین است. در پرتو این اندیشه؛ پروردگار به عدل حکم می‌کند و در جایگاه وکیل اول همه مخلوقات و جملگی انسان‌ها، نگاهبان و مدافع همه است و هم او، دفاع از ستم‌دیدگان و مظلومان را وظیفه‌ای عام و به‌طور خاص مسئولیت دانایان قرارداده است که حقوقدانان صادق از آن جمله‌اند.

در این میان ، از رهگذر بسط روابط در جامعه انسانی و پیچیدگی‌های روزگار؛ حرکت در جهت عدالت موکول به اجرای بی کم و کاست و بدون تبعیض قانون است و بالتبع استواری نبض حیات عدالت، در گرو فعالیت حرفه‌ای و صادقانه اهل علم حقوق و وکلای مدافع است.

اکنون با تبریک و شادباش هفتم اسفند ماه؛ روز وکیل مدافع، روز انسان‌های متعهد، حق‌جو و عدالت‌محور به همکاران فاضل حقوقی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور؛ واحدهای حقوقی ادارات کل بیمه‌ای و مدیریت‌های درمان استانی، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و اداره‌کل حقوقی ستاد، از اهتمام، تلاش و زحمات مؤثر این همکاران معزز، تقدیر و تشکر می‌نمایم و استمرار پایمردی این عزیزان در مسیر برقراری عدالت و دفاع از حقوق و امانت بین‌نسلی تأمین‌اجتماعی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

همکاران محترم حقوقی سازمان در صف و ستاد؛ به‌عنوان عضوی از جامعه حقوقدانان کشور با وجدانی بیدار، مسئولیت‌پذیر و اخلاق‌مدار و اتکال بر ذات اقدس الهی و بهره‌مندی از دانش و تجربیات حرفه‌ای، امر خطیر دفاع از حقوق ذینفعان و شرکای سازمان را عهده‌دار می‌باشند و امید است که با پیروی از راه راستین شهدای حقوقدان، در اعتلای سازمان و آرمان‌های عدالت‌طلبانه انقلاب اسلامی ایران، کماکان رو به تعالی و مثمر ثمر باشند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: