در دیداررئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

تعامل ذوب آهن اصفهان ودانشگاه آزاد اسلامی در مسیر پروژه های دانش بنیان

کدخبر : 594700

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه یک شنبه 13 اسفند ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهدی کوهی مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت ، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید نمودند .در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علمی ، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دوطرف رسید .

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه یک شنبه ۱۳ اسفند ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهدی کوهی مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت ، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید نمودند .در این بازدید تفاهم نامه همکاری های علمی ، پژوهشی و آموزشی فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان نیز به امضای دوطرف رسید .

دکترطهرانچی در حاشیه این بازدید گفت : ارتباطات و تعامل خوبی با ذوب آهن اصفهان داریم و در این راستا با توجه به موضوعات مطرح شده توسط این مجتمع عظیم صنعتی بیش از ۵۰۰ موضوع در اختیار دانشجویان قرار گرفت و ۲۱۱ پایان نامه و رساله در سطوح مختلف دانشگاهی  بر این اساس تهیه شد که امیدواریم در صنعت بازده مناسب داشته باشد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : از بازدید قبلی تا این بازدید شاهد دستاوردهای تازه ای در حوزه تولید ریل ، تیرآهن های بال پهن و سایر محصولات در ذوب آهن اصفهان هستیم که جای تبریک و قدردانی دارد .

وی افزود : امیدوارم رابطه عمیق و موثر بین دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان را بتوانیم توسعه دهیم و به عنوان یک الگوی ارتباط بین صنعت ودانشگاه در کشور مطرح کنیم .

دکتر طهرانچی اظهار داشت : امروز شاهد تحولاتی در ذوب آهن هستیم که پایه علمی و فناوری دارد و این امر نشانگر مدیریت علمی در این مجموعه و تجربه گرانبهای بیش از نیم قرنی این شرکت است .

وی ابراز امیدواری کرد که پروژه های مشترکی که بین ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود پشتوانه ای برای یک حرکت دانش بنیان موثر باشد .

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به تعامل بسیار خوب این صنعت با دانشگاه آزاد اسلامی گفت : بر اساس ۲۱۱ پایان نامه و رساله ای که در سطوح کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد با موضوعات مورد نظر ذوب آهن اصفهان تهیه شده است ، به زودی سمیناری برگزار می شود تا بتوانیم ارتباط صنعت و دانشگاه را به سمت پروژه های دانش بنیان سوق بدهیم .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : با توجه به برنامه دانشگاه آزاد در جهت ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی و کارکنان خود ، اعلام آمادگی کردیم که محصولات طویل ساختمانی به ویژه تیرآهن های بال پهن جهت انبوه سازی برای این دانشگاه ارائه کنیم .  

کوهی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان ، اولویت خود را تولید محصولات صنعتی قرار داده است گفت : طی یک برنامه پنج ساله به طور کلی از تولید محصولات سنتی خارج می شویم و تنوع محصولات صنعتی  از جمله ریل ، تیر آهن های بال پهن ، آرک و ... را متناسب با نیاز بازار افزایش می دهیم .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : این مجتمع عظیم صنعتی نگاه ویژه ای به پروژه های دانش بنیان دارد و با بهره گیری از قوانین حمایتی این پروژه ها ، آمادگی دارد تا در این خصوص همکاری خود را با مراکز دانشگاهی گسترش دهد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: