استاندارهمدان:

هشتصد و پنجاه هزار نفر در همدان تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند

کدخبر : 594931

استاندار همدان گفت: در این استان ۸۵۰ هزار نفر تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین بیمه سلامت و مؤسسه خیریه مهدیه افزود: دولت مردمی سیزدهم تلاش و اهتمام ویژه‌ای در پوشش خدمات بیمه ای افراد دارد. به ویژه در سازمان بیمه سلامت که خدمات قابل قبولی را تاکنون به بیمه شدگان خود ارایه داده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: امضای این تفاهم‌نامه برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی در استان، اقدامی مبارک و قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: بیمه سلامت همگام با سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تحولات بسیار ارزشمندی در استان ایجاد کرده است، این تحولات درحوزه ناباروری، توانبخشی، بیماران صعب العلاج و .. است.

استاندار همدان افزود: امضای این تفاهم‌نامه با نگاه دولت مردمی سیزدهم و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش دغدغه‌ها و هزینه‌های بیماران و تسهیل در روند درمان انجام شده و نقش مهمی دراین خصوص دارد.

قاسمی فرزاد گفت: هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی بسیار سنگین است و همواره شاهد مشکلات بسیاری در خانواده‌های این بیماران بودیم. لذا خدمات بیمه سلامت دراین حوزه توانسته بخش بزرگی از هزینه های بیماران را کاهش دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: