وزارت راه و شهرسازی

انعقاد تفاهمنامه تامین زمین ۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران

کدخبر : 595027

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه با ۷ واحد صنعتی برای تامین زمین ۱۰ هزار واحد برای کارکنان بخش صنعت خبر داد.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه با ۷ واحد صنعتی برای تامین ۱۲۰ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۰ هزار واحد برای کارکنان بخش صنعت در قالب صنعت‌شهرها در استان‌های هرمزگان و خراسان رضوی خبر داد.

مالکی با بیان اینکه تاکنون تفاهم‌نامه برای ساخت حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت منعقد شده است، گفت: نگاه ما در دولت سیزدهم به کارگران و کارکنان بخش صنعت نگاهی ویژه است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های ممکن در جهت ساخت سرپناه برای این قشر شریف و خدوم بهره می‌بریم تا بتوانیم نیاز مسکن این قشر را برطرف کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن تمامی اقشار کشور برنامه دارد اما برخی از اقشار جامعه به دلایلی مورد توجه مضاعف دولت هستند و کارگران شریف هم از جمله این گروه هستند.

مالکی همکاری دولت و واحدهای صنعتی برای تامین مسکن کارکنان و کارگران را دارای چند مزیت دانست از جمله اینکه این واحدها توان مدیریتی و تامین منابع و تسهیلات کافی برای اجرای پروژه‌ها را دارند و همین امر موجب تسریع روند ساخت واحدها خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا از سال گذشته برای همکاری و مشارکت با واحدهای صنعتی و کارخانجات بزرگ در سراسر کشور وارد مذاکره شدیم و تاکنون تفاهم‌نامه حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی را منعقد کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تلاش ما ساخت واحدهای درخور شأن این قشر شریف با طراحی ایرانی-اسلامی و با کیفیتی بالا و فاخر است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برای انعقاد تفاهم‌نامه و همکاری با سایر واحدها و کارخانجات صنعتی که توان تامین مالی و مدیریتی پروژه‌های مسکن برای کارکنان و کارگرانشان را دارند، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، نشست انعقاد تفاهمنامه تامین مسکن کارکنان شرکت‌های پالایش نفت آفتاب، پرشیا هرمز، فولاد هرمزگان، سنگ آهن سنگان، مدیریت تولید برق هرمزگان، مجتمع کشتی‌سازی صنایع فراساحل ایران و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد عصر امروز در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: