مرتضوی خبرداد:

آماده باش ستاد مدیریت بحران منطقه۹ در شب چهارشنبه سوری

کدخبر : 595095

شهردار منطقه ۹ از آماده باش این منطقه، همزمان با چهارشنبه آخر سال و اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی در این شب خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و جشن باستانی چهارشنبه سوری گفت: فرهنگ دورهمی ایرانیان را در بسیاری از آداب و رسوم آنها می‌توانیم ببینیم، چهارشنبه‌سوری نیز  یکی از جشن‌های آیینی محسوب می‌شود.

▫️مرتضوی با اشاره به خطرآفرینی مواد محترقه افزود:کوچکترین غفلت باعث بروز بزرگترین حوادث تلخ و جبران ناپذیر در چهارشنبه آخرسال خواهد شد؛ متاسفانه در سال‌های اخیر عده‌ای  ناآگاه، همین جشن‌ها را با آتش افروزی‌های مخرب و انفجار ترقه‌های خطرناک به یک رویداد پر مخاطره و دلهره آور تبدیل کرده‌اند.

شهردار منطقه ۹ بر آمادگی ظرفیت‌ها، توان تجهیزاتی و تدارکاتی حوزه های اجرایی  با هدف بکارگیری به هنگام و موثر در زمان وقوع حوادث احتمالی را به ستاد بحران منطقه تاکید کرد و گفت : امسال نیز همانند سال‌های گذشته با تمام توان آماده مدیریت و کنترل از پیش آمدن هرگونه بحران و حادثه در شب چهارشنبه سوری را داریم.

لازم به ذکراست در همین راستا  عوامل اجرایی در ستاد مدیریت بحران منطقه۹ با حضور نمایندگان سازمان‌ها از ساعت ۱۷ جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در این منطقه تا پایان شب آماده باش می باشند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: