انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و گروه گردشگری هزاره سوم

انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و گروه گردشگری هزاره سوم
کدخبر : 597879

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در آخرین روز از برپایی نمایشگاه گردشگری کیش؛ تفاهمنامه همکاری فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و گروه گردشگری هزاره سوم با هدف راه اندازی هتل و مجموعه های گردشگری، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، امیرهوشنگ بابامرادی ضمن اشاره به اینکه قرار بر این شد گروه گردشگری هزاره سوم  جهت راه اندازی هتل و مجموعه های گردشگری با  سازمان منطقه آزاد اروند همکاری نمایند، اظهار داشت: از مهم ترین بخش های تفاهمنامه منعقد شده، راه اندازی ساختمان قدیم سازمان منطقه آزاد اروند( هتل بین المللی آبادان) بعنوان یکی از گزینه های اصلی مطرح شده جهت توسعه گردشگری منطقه است.

وی، تصریح کرد: این گروه گردشگری طی دو هفته آینده اولین بازدید خود از شهرستان های آبادان و خرمشهر را خواهند داشت و در سریع ترین زمان ممکن قراردادی برای احداث هتل و مجموعه گردشگری با سازمان منطقه آزاد اروند، منعقد می کنند.

گروه گردشگری هزاره سوم کیش در سال ۱۳۹۲ در جزیره ی کیش به ثبت رسید. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه ی جهانی و بهره مندی از مدیران و کارشناسان متخصص در زمینه ی تاسیس و راه اندازی، اداره و استاندارد سازی واحدهای اقامتی، تفریحی و گردشگری کشور و نیز خدمات بازرگانی مرتبط ، فعالیت داشته و تاکنون با راه اندازی و مدیریت تاسیسات گردشگری و همچنین تاکید بر آموزش مداوم منابع انسانی شاغل در این صنعت، از خود کارنامه ایی موفق برجای گذاشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: