عکس بهنوش طباطبایی با محمدرضا گلزار در مهمانی جنجالی شد + عکس دونفره

عکس بهنوش طباطبایی با محمدرضا گلزار در مهمانی جنجالی شد + عکس دونفره
کدخبر : 535101

عکسی قدیمی از بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل در کنار بازیگر معروف محمدرضا گلزار را تماشا کنید.

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان و با تجربه سینما و تلوزیون است . بهنوش طباطبایی در سریال های پرطرفداری ایفای نقش کرده است . بهنوش طباطبایی فیلم و سریال کمدی نیز در کارنامه دارد . بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است . عکس دیده نشده از بهنوش طباطبایی را در ادامه می بینید . 
 

 

 

​محمدرضا گلزار  بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

 

بهنوش طباطبایی

 

عکسی قدیمی از بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل در کنار بازیگر معروف محمدرضا گلزار را تماشا کنید.

 
 

با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

 


خبرجنجالی:  لباس میلیونی همسر دوم علی دایی جنجالی شد + عکس و بیوگرافی


 

 

 

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال ۱۳۸۹ است،[۱] این فیلم همزمان با عید فطر ۱۳۹۱ اکران شد.

 

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

 

بهنوش طباطبایی

 

رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد. گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش کسب کرد، اما جنجال هایی از جمله دستکاری در آرای مردمی جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار و برنامه اش را دچار حاشیه های زیادی کرد.

 

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است.او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: