جدیدترین مانیتورهای پیشرفته سری ULTRA ال‌جی فراتر از تمام انتظارات، و به‌روز شده برای ۲۰۲۱

جدیدترین مانیتورهای پیشرفته سری ULTRA ال‌جی فراتر از تمام انتظارات، و به‌روز شده برای ۲۰۲۱
کدخبر : 538389

به گزارش شما و اقتصاد: این سری محصولات با تکنولوژی نمایشگر پریمیوم و افزایش بهره‌وری، حتی نیازهای مصرف‌کنندگان حرفه‌ای را نیز تأمین می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس با ارائه مانیتورهای جدید Ultra در CES ۲۰۲۱ قصد دارد موقعیت خود را در بخش مانیتورهای رده‌بالا استحکام بخشد. جدیدترین سری مانیتورهای UltraGear و UltraWide و UltraFine که با تفکر کاربردی برای گیمرها، هنرمندان دیجیتال و متخصصان تکنولوژی تولیدشده‌اند، تجربه سرگرمی و بهره‌وری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورند و برای کاربردهای خانگی واداری کاملاً مناسب هستند.

New LG Ultra Monitor_UltraWide

مانیتورهای گیمینگ 2021 LG UltraGear

مانیتورهای جدید گیمینگ UltraGear ال‌جی با بهره‌گیری از نمایشگرهای Nano IPS بازمان پاسخ GTG یک میلی‌ثانیه‌ای (مدل‌های 27GP950 و 32GP850 و 34GP950G) تجربه جذابی از گیمینگ ارائه می‌کنند. هر سه مدل ۲۰۲۱ با سرعت و کیفیت تصویر فوق‌العاده این برند، رزولوشن بالای نمایشگر و طیف رنگی گسترده (پوشش ۹۸ درصدی DCI-P۳)، باعث غرق شدن در هر ژانر بازی می‌شوند.

مانیتور ۲۷ اینچی UltraGear ۴K UHD (مدل ۲۷GP۹۵۰) با نرخ ۱۴۴ هرتز که تا ۱۶۰ هرتز به‌آسانی اورکلاک می‌شود، تسهیل گر یک گیم پلی سریع و روان خواهد بود. این مانیتور همچنین از HDMI ۲.۱ و نرخ (VRR) برای پخش تصاویری روان پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از گیمینگ ۴K تا ۱۲۰ هرتز روی کامپیوتر و جدیدترین نسل کنسول‌های بازی لذت ببرند. علاوه بر عملکرد فوق‌العاده گیمینگ، ۲۷GP۹۵۰ به کالیبراسیون سخت‌افزاری ال‌جی مجهز شده که باعث می‌شود پنل Nano IPS این مانیتور رنگ‌هایی فوق‌العاده دقیق و پرطراوت بازتولید کند.

مانیتور ۳۲GP۸۵۰ ال‌جی هم جایگزینی مناسب برای مدل تحسین‌شده ۲۷GL۸۵۰ سال گذشته است. مانیتور ۳۱.۵ اینچی Quad High Definition (QHD) Nano IPS ۱۶۵هرتزی پنل کریستال مایع باقابلیت اورکلاک تا ۱۸۰ هرتز، تجربه جدیدی از گیمینگ را خلق می‌کند. این UltraGear سازگار با NVIDIA G-SYNC با تولید تصاویری غنی و شفاف به گیمرها اجازه می‌دهد بدون نگرانی از امواج یا پارازیت در تصویر، بیش‌ازپیش در بازی موردعلاقه‌شان غرق شوند.

علاوه بر این، مدل‌های ۲۷GP۹۵۰ و ۳۴GP۹۵۰G تأییدیه VESA DisplayHDR ۶۰۰ را کسب نموده‌اند. مانیتور ۳۲GP۸۵۰ هم از HDR۱۰ برای گیمینگ پویا در بهترین حالت پشتیبانی می‌کند. پنل نمایشگر همه این مدل‌ها دارای روکش مات هستند تا میزان بازتاب را کاهش دهند و طراحی دایره‌ای جذاب قسمت پشتی آن‌ها نگاه آینده‌نگرانه LG UltraGear را نشان می‌دهد.

New LG Ultra Monitor_UltraFine

مانیتور 2021 LG UltraWide

مانیتور LG UltraWide مدل 40WP950C یکی دیگر از برندگان CES Innovation Award و ابزار قدرتمندی است که از یک پنل نمایش منحنی ۴۰ اینچی Nano IPS با رزولوشن 5K2K UltraWide (۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)‌ و نسبت تصویر 21:9 بهره می‌برد. این مانیتور با صفحه‌نمایش توانمندش می‌تواند در افزایش بهره‌وری کاربران نقش مؤثری ایفا کرده و امکان تماشا و انجام دادن کار بیشتری را به شکل هم‌زمان برایشان فراهم می‌کند. لذا این صفحه‌نمایش انتخابی عالی برای خالقان محتوای دیجیتال و برنامه‌نویسان یا هر فردی است که کارهای روزانه را باید به‌صورت مولتی‌تسک انجام دهد. وضوح تصاویر این مانیتور با پوشش ۹۸ درصدی (به‌طورمعمول)‌ فضای رنگ DPI-P3 و پوشش ۱۳۵ درصدی فضای رنگ sRGB دقت موردنیاز کارهای مملو از جزئیات را تأمین می‌کند و همچنین پشتیبانی از HDR ۱۰، عملکرد دقیق HDR را تضمین می‌نماید. علاوه بر این LG UltraWide نیازهای اتصالی مدرن را با میزبانی گزینه‌های اتصالی همچون Thunderbolt ۴ تأمین نموده که به‌صورت هم‌زمان انتقال سریع اطلاعات و تأمین نیروی برق را با یک کابل امکان‌پذیر ساخته است. این مانیتور طراحی ارگونومیک داشته و وضعیت قرارگیری آن به‌طور کامل با حرکات عمودی، افقی و چرخشی قابل تنظیم است تا با اطمینان، راحتی و آسایش لازم برای کاربر فراهم آورد.

مانیتور ۲۰۲۱ LG UltraFine Display OLED Pro

نمایشگر UltraFine Display OLED Pro ال‌جی (مدل ۳۲EP۹۵۰)‌ با بازتولید دقیق رنگ و کیفیت تصویر فوق‌العاده HDR و SDR، راهکاری ایده‌آل برای متخصصان صنعتی خلاق همچون هنرمندان جلوه‌های ویژه و تهیه‌کنندگانی است که در استودیوهای فیلم و انیمیشن‌سازی مشغول به کار هستند. صفحه‌نمایش خود-نورده OLED در این مانیتور ۳۱.۵ اینچی با رزولوشن ۴K باعث خلق کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ گردیده و درعین‌حال امکان کنترل مستقل میزان نور بیش از هشت میلیون پیکسل آن کمک شایانی به حذف اثر هاله نور می‌نماید که مشکلی معمول در نمایشگرهای HDR LCD است. UltraFine Display OLED Pro همچنین دقت رنگ خارق‌العاده‌ای را فراهم می‌آورد که ۹۹ درصد (به‌طورمعمول) فضای رنگی DCI-P۳ و Adobe RGB را پوشش می‌دهد.

UltraFine Display OLED Pro توانسته به لطف صفحه‌نمایش ۱۰-bit ۴K OLED و LG Calibration Studio به‌دقت رنگ موردنظر هنرمندان دست یابد. راهکار کالیبراسیون سخت‌افزاری ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد تا برای دستیابی به بالاترین درجه دقت و ثبات رنگ موردنیاز، تنظیمات دلخواه را انجام دهند. برای اتصال راحت به دستگاه‌های مختلف، این مانیتور دارای یک ورودی USB Type-C با امکان شارژ ۹۰ واتی، دو ورودی DisplayPort، یک ورودی HDMI و سه ورودی USB می‌باشد.

Jang Ik-hwan معاون و مدیر ارشد فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «از گیمینگ فراگیر تا سطوح حرفه‌ای بهره‌وری و کارآیی، مانیتورهای فوق پیشرفته Ultra ال‌جی همان چیزی رادارند که برای تأمین نیازهای اغلب مصرف‌کنندگان آگاه امروزی لازم است. جایگاه رهبری و پیشتازی ما در صنعت مانیتورهای رده‌بالا تنها در صورتی پایدار و ماندگار می‌ماند که به نوآوری و ارائه پیشنهادات متنوع مطابق با خواسته‌های مشتریان فعلی و جدیدمان ادامه دهیم.»

مانیتورهای Ultra ال‌جی سری ۲۰۲۱ از ۱۱ ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی طی برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شدند. با دنبال کردن هشتک #LGCES۲۰۲۱ در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید تمامی اخبار ال‌جی را مشاهده کنید.

مشخصات فنی:

Capture

Captured

روابط عمومی ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: