رکوردشکنی همراه اول در نصب و راه‌اندازی تعداد سایت‌های جدید

رکوردشکنی همراه اول در نصب و راه‌اندازی تعداد سایت‌های جدید
کدخبر : 538414

به گزارش شما و اقتصاد: طی یکسال ١٣٣٣ سایت لوکیشن جدید توسط شرکت ناک پیمانکار فنی همراه اول وارد شبکه موبایل ایران شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: همراه اول براساس برنامه‌ای جامع و از پیش تعیین شده توانست با ثبت رکوردی جدید در تاریخ توسعه شبکه تلفن همراه ایران، در مدت کمی بیش از یک‌سال ، ١٣٣٣ سایت لوکیشن جدید(new Site location) بالغ بر ۴۵٠٠ تکنولوژی ۳G و ۴G را در ٣١ استان کشور با وجود سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نصب و راه‌اندازی کند.

 این حجم از راه‌اندازی سایت جدید به‌منظور بهبود کیفیت تلفن‌همراه کشور و استفاده از فرصت‌های برابر برای همه مردم شهرها و روستاهای ایران در روزهای سخت کرونایی انجام شده است که یک رکورد بی‌سابقه در صنعت تلکام کشور محسوب می‌شود. 

با توجه به اولویت‌ها و دغدغه‌های همراه اول، از آذرماه سال گذشته تاکنون، مهندسان ایرانی شرکت نقش اول کیفیت(بزرگترین شرکت زیرمجموعه همراه‌اول) توانسته‌اند با تلاش شبانه‌روزی ١٣٣٣ سایت لوکیشن جدید تلفن همراه را در تمامی استان‌های کشور نصب و راه اندازی و ١۵٠٠٠ تکنولوژی ۳G و ۴G را روی سایت‌های موجود اضافه کنند.

اشتغالزایی برای ١۴٠٠ نفر و تلاش یکپارچه ٣۴٠٠ نفر به‌صورت مستقیم در این پروژه ملی و استفاده از توان داخلی برای ارائه آخرین تکنولوژی‌های روز تلفن‌همراه به مردم تمامی نقاط کشور از دیگر ویژگی‌های این پروژه ملی به‌شمار می‌رود.

همراه اول برای نصب و راه‌اندازی ١٣٣٣ سایت لوکیشن جدید در قالب پروژه فاز هشت توسعه موبایل، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده تا در این روزهای کرونایی، شاهد افزایش رضایت و دسترسی حداکثری مشترکان خود به بروزترین خدمات ارتباطی باشد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: