قرعه‌کشی ۶ محصول طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

اسامی منتخبین فردا اعلام می‌شود

 اسامی منتخبین فردا اعلام می‌شود
کدخبر : 538435

به گزارش شما و اقتصاد: قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، چهارشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: قرعه کشی طرح فروش ۶ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، تیبا صندوق دار و ۴ مدل وانت نیسان با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۳۵۶ هزار و۸۳ نفر شرکت کردند که ۳۵۵ هزار و ۳۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ده هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۲۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱، ۴۵۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، ۲۷۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۵۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز آپشنال عرضه می شود.

اسامی منتخب ششمین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا، چهارشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: