اجرای طرح‌های فروش ایران خودرو مطابق با مجوز کمیته خودرو است

اجرای طرح‌های فروش ایران خودرو مطابق با مجوز کمیته خودرو است
کدخبر : 538477

به گزارش شما و اقتصاد: پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس قانون، قیمت تعهدات، مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان است.

به گزارش شما و اقتصاد: در این اطلاعیه تاکید شده، تمامی برنامه‌های فروش ایران‌خودرو براساس مجوزهای اخذ شده از سوی کمیته خودرو به صورت مستمر درحال اجرا است.

از ابتدای مهرماه امسال تاکنون هشت طرح فروش فوق العاده، پنج طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر یک ساله) و یک طرح مشارکت در تولید، در مجموع با ظرفیت ۱۵۶ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. مطابق اعلام قبلی در هر ماه دست کم دو طرح فروش فوق العاده در دستور کار قرار داشته و اجرا شده است.

این اطلاعیه افزوده، از ابتدای پاییز تاکنون بیش از ۷۲ هزار دستگاه خودرو صرفا در قالب طرح های فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه شده و تمامی این خودروها به طور متوسط ظرف ۴۰ روز به دست مشتریان رسیده، در صورتی که موعد تحویل در این قراردادها ۹۰ روزه بوده است.

درحال حاضر تعداد روزانه تکمیل و تجاری‌سازی محصولات افزایش یافته و در ماه‌های اخیر، در بازه زمانی کم‌تر از ۷۲ ساعت فرآیند صدور سند انجام و خودرو آماده تحویل به مالکان شده است.

برهمین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو براساس ظرفیت‌های تولید و مجوزهای کمیته خودرو به صورت مستمر اقدام به عرضه خودرو به بازار کرده و قیمت خودرو در تمامی برنامه‌های فروش بر پایه مصوبات شورای رقابت بوده است.

همچنین، فرآیند قرعه‌کشی فروش محصولات، در حضور نمایندگان تمامی نهادهای ناظر اجرا می‌شود و اسامی و مشخصات برندگان هر طرح نزد این نهادها موجود است.

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: