معاون توسعه کسب و کار‌ها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند؛

اروند قطب فولاد در مناطق آزاد/ دو پروژه مهم فولادی در منطقه آزاد اروند

اروند قطب فولاد در مناطق آزاد/ دو پروژه مهم فولادی در منطقه آزاد اروند
کدخبر : 538814

به گزارش شما و اقتصاد: سید علی موسوی با بیان اینکه سرمایه گذار فولاد جهان آرا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، افزود: سهام فولاد کاوه نیز که افتتاح شده است متعلق به بنیاد مستضعفان است.

به گزارش شما و اقتصاد: وی اظهار داشت: البته اغلب پروژه‌ های صنعتی و تجاری منطقه آزاد اروند توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

موسوی با بیان اینکه فولاد جهان آرا و فولاد کاوه در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند واقع شده، گفت: فولاد کاوه تا کنون برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت بهره برداری از فولاد جهان‌آرا زمینه اشتغال برای بیش از ۲ هزار نفر فراهم خواهد شد.

معاون توسعه کسب و کار‌ها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت صنعتی این دو شرکت فولادی مهم در منطقه آزاد اروند فراهم شده است البته نه تنها برای این دو پروژه بلکه برای پروژه‌های شهرک‌های صنعتی خرمشهر و آبادان امکانات و تجهیزات زیرساختی وجود دارد.

موسوی گفت‌: تامین امکاناتی، چون آب، فاضلاب، گاز، فیبر نوری، برق و مخابرات در منطقه آزاد اروند تامین شده است و به لحاظ عمرانی و جاده و مباحث امنیتی و حراستی هیچ مشکلی در این منطقه برای شروع کار سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: