شرکت ملی حفاری ایران در آستانه ایام دهه فجر اعلام کرد:

شمارش معکوس برای آغاز عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل های حفاری این شرکت

شمارش معکوس برای آغاز عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل های حفاری این شرکت
کدخبر : 538840

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت ملی حفاری ایران از آغاز شمارش معکوس برای اجرای عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل های حفاری این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر روز شنبه (۱۱ بهمن ماه) با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در این باره توضیح داد: ملی حفاری در مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ماه ۶ حلقه چاه توسعه ای در این میادین حفر و تکمیل می کند.

 سید مجید موسوی گفت: به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته که عملیات جابجایی و استقرار دستگاه حفاری ۹۴ فتح در این موقعیت در شرف اجرا است.

 وی افزود: با آماده شدن محل برپایی دکل (لوکیشن) و مقدمات کار ، دومین دستگاه حفاری مورد نیاز به منطقه عملیاتی میادین سپهر و جفیر درگستره فعالیت شرکت مهندسی  و توسعه نفت انتقال خواهد یافت.

موسوی  اظهار کرد:  در چارچوب قرارداد همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی،  تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری  (تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی ) به عهده شرکت ملی حفاری است‌

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی حفاری ایران گفت: در همین حال این شرکت آمادگی کامل برای هم افزایی و همکاری مستمر با شرکت پژواک انرژی در انجام به موقع این پروژه به عنوان اولین کار مشترک در پروژه های میدان محور را دارد.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: