پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه‌ مبارک ‌فجر

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه‌ مبارک ‌فجر
کدخبر : 538882

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام کرد: کارکنان خدوم گروه صنعتی ایران‌خودرو کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته‌اند تا بر اساس وظیفه اسلامی و ملی، با تلاش و همدلی، در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنند.

به گزارش شما و اقتصاد:  متن پیام فرشاد مقیمی به این شرح است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه‎‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد. اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، زمینه بروز استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان شجاع و غیرتمند ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های علمی و صنعتی کشور فراهم شده و جای‌جای ایران اسلامی به صحنه‌های کم‌نظیر جهاد، خلاقیت، نوآوری، بی‌نیازی از بیگانگان و مدیریت بر پیچیده‌ترین فناوری‌ها تبدیل شده است.

ورود به چهل و سومین سال انقلاب شکوهمند اسلامی، فرصتی مغتنم است تا با مرور دستاوردهای بزرگ برآمده از تجربه تاریخی این سال‌ها، آن را فرا روی خود نهاده و ضمن درس‌آموزی از این تجربه، نیروهای خود را همدلانه و همراهانه، برای پیشرفت و تعالی سامان دهیم.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، باور دارم که با خوداتکایی و بهره‌گیری از توان و استعداد داخلی و با شکست هیمنه استکبار جهانی، نام ایران در حوزه‌های علمی و صنعتی بلندآوازه شده و از این رهگذر، صنعت خودروی کشور نیز تحولات زیادی را تجربه کرده است.

همکارانم در گروه صنعتی ایران‌خودرو و همسنگران جبهه تولید، در شرایط جنگ اقتصادی موفق شدند، با استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌ها و امکانات خود، تحول در تولید و عرضه محصولات جدید با اتکا به دانش ایرانی را در این مجموعه شکوفا سازند.

به عنوان عضوی از جامعه صنعتی ایران اسلامی، بر ادامه راه پرافتخار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تاکید داشته و بر این باورم که صنعتگران کشور، کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته‌اند تا بر اساس وظیفه اسلامی و ملی، با تلاش و همدلی، در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنند. بزرگ‌ترین خودروساز کشور با همدلی مجموعه سازندگان و تامین کنندگان، در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا، دست‌یابی به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لوای رهنمود‌های مقام معظم رهبری را هدف اصلی خود قرار داده و برمبنای آن مسیر توسعه،‌ استقلال و بالندگی صنعت خودروسازی کشور را دنبال می‌کند.

 

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: