رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

یک هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه گدار شهر قشم رفع تصرف شد

یک هکتار اراضی ملی و دولتی به ارزش 150 میلیارد ریال در منطقه گدار شهر قشم رفع تصرف شد
کدخبر : 538894

به گزارش شما و اقتصاد: رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه گدار شهر قشم به مساحت یک هکتار به ارزش تقریبی 150 میلیارد ریال توسط این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مصطفی مازندرانی روزشنبه با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این قطعه زمین که بعد از اراضی ۹۸ هکتاری در ضلع شمالی پیست سافاری قرار دارد دراجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم انجام شد.

وی تصریح کرد: این یگان پس از انجام استعلامات لازم، وفق دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مأمورین پلیس اقتصادی نیروی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع  تصرف این قطعه زمین بدون اقدام نموده است.

مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: