در ادامه بازدیدهای مکرر از طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرها و روستاهای جزیره قشم:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از محل احداث کمپ پارک ساحلی و سایت ورزشی روستای مسن قشم

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از محل احداث کمپ پارک ساحلی و سایت ورزشی روستای مسن قشم
کدخبر : 539054

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای مکرر خود از طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرها و روستاهای جزیره قشم روز سه شنبه ازمحل احداث کمپ پارک ساحلی روستای مسن و سایت ورزشی نیمه ساخته و همچنین محل احداث سالن ورزشی درمجاورت موج شکن این روستا بازدید کرد و از نزدیک موانع و مشکلات ساخت این پروژه ها را بررسی و دستورات مقتضی برای شروع اجرای آنها صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا مومنی درابتدای این بازدید در محل احداث کمپ پارک ساحلی روستای مسن مورد استقبال شیخ محمد ملاحی امام جمعه، عبدالله مسنی دهیار، جمعی از اعضای شورای اسلامی و معتمدین این روستا قرار گرفت و دو نفر از دختران دانش آموز این روستا با ایراد متنی از حضور مدیرعامل در این روستا و توجه و پیگیری مشکلات روستا توسط ایشان قدردانی کردند و خواستار کمک سازمان به احداث کمپ پارک، سالن ورزشی و کتابخانه روستا شدند.  

محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم که مدیرعامل سازمان را در این بازدید همراهی می کرد، مساحت کل این کمپ پارک را حدود دو هکتار اعلام کرد و  گفت: طراحی نقشه کامل احداث این کمپ پارک به اتمام رسیده است و طبق برآوردهای انجام شده اعتبار مورد نیاز برای احداث کامل آن افزون بر ۴۵ میلیارد ریال است.

وی اجرای این پروژه را منوط به احداث بلوار حد فاصل آن به روستای مسن به طول یک هزار و ۱۰۰متر دانست و افزود: طبق برآورد های ما اعتبار موردنیاز ساخت این بلوار نیز معادل اعتبار موردنیاز کمپ پارک یعنی حدود ۴۵ میلیارد ریال است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه ازاد قشم با اشاره به عنایت خاص مدیرعامل سازمان به مردم روستای مسن گفت: قرار شد که با انعقاد یک  تفاهمنامه بین دهیاری این روستا و سازمان منطقه آزاد قشم، ساخت این دو پروژه همزمان توسط دو طرف آغاز شود و کمپ پارک توسط سازمان منطقه آزاد قشم  و بلوارمذکور توسط دهیاری با همیاری خیرین و سایر دستگاه های ذیربط ساخته شود.

براساس این گزارش محل اجرای پروژه  نیمه تمام سایت ورزشی مسن و محل احداث سالن ورزشی این روستا در مجاورت موج شکن روستا نیز مورد بازدید حمید رضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه قرار گرفت.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در ارائه گزارش به مدیرعامل سازمان در این بازدید اعتبارموردنیاز برآورد شده برای ساخت سایت ورزشی، سالن ورزشی و بلوار حد فاصل آن با روستا را افزون بر ۳۰۰میلیارد ریال اعلام کرد.

کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم که در این بازدید مدیرعامل سازمان را همراهی می کرد ساخت سالن ورزشی را در مجاورت موج شکن فاقد توجیه افتصادی دانست و خواستار اجرای یک پروژه اقتصادی با کاربری مناسب با این مکان شد.

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این بازدیدها درجمع معتمدین روستای مسن بر اهتمام این سازمان برای توسعه روستاهای جزیره قشم تاکید کرد و خواستار مشارکت فعال خیرین و فعالان اقتصادی روستای مسن با سازمان منطقه آزاد قشم در ساخت و اتمام پروژه های این روستا شد و از دهیار این  روستا نیز خواست امور اداری و اجرایی این پروژه ها را بطور مداوم پیگیری نماید.

گفتنی است حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها غیر از محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی و کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان، نریمان توکلی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، منصور آزاد سرپرست مدیریت شیلات و کشاورزی، حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی، بهادر طالبی زاده سرپرست مدیریت املاک و مستغلات، نورالله کرمی سرپرست معماری و شهرسازی و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می کردند.  

 روستای مسن از توابع بخش شهاب شهرستان قشم که در فاصله ۴۲کیلومتری غرب شهر قشم قرار دارد، بالغ بر ۳۵۰ خانوار را در خود جای داده که شغل اکثر ساکنان آن ملوانی و صیادی است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: