دفتر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل باربری در شرکت صنعت فولاد شادگان

 دفتر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل باربری در شرکت صنعت فولاد شادگان
کدخبر : 539239

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با دهه مبارک فجر و به همت شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، دفتر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل باربری شهرستان شادگان در شرکت صنعت فولاد شادگان افتتاح شد.

به گزارش شما و اقتصاد: این آیین با حضور سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، امیرعباس شیخ پور مدیر سیر و حرکت و میلاد عاشوری مدیر پایانه و حمل و نقل جاده ای شرکت چند وجهی فولاد لجستیک و جمعی از مدیران شرکت های باربری شهرستان شادگان، روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ انجام شد.

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در این باره اظهار داشت: با توجه به روند توسعه واحدهای معدنی و افزایش میزان حمل و نقل مواد معدنی و سنگ آهن و محصول در آینده نزدیک به ویژه در چشم انداز ۱۴۰۴، لازم است توجه ویژه و یک نگاه کلی برای توسعه حمل و نقل جاده ای در کشور به وجود آید.

وی افزود: حمل و نقل مواد اولیه و محصولات زنجیره تولید صنعت فولاد، با توجه به مسافت های طولانی بین معادن سنگ آهن و کارخانه‌های گندله سازی و همچنین واحدهای تولیدی آهن اسفنجی، با مشکلاتی مواجه است که یکی از مهم ترین پارامترهای اثرگذار در این امر حمل و نقل می‌باشد.

احمد رویائی گفت: ضروری است برنامه‌ریزی دقیق، هدف‌ گذاری و  سهم عمده ای از اعتبارات کلی به این حوزه اختصاص یابد و بر اساس برنامه ششم توسط دولت و مجلس و نهادهای عمومی نگاه ویژه‌ای به این بخش شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که در سال‌های آتی پروژه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان به بهره‌ برداری می‌رسد و آهن اسفنجی این شرکت به مصرف بخش فولادسازی خود اختصاص می‌یابد، برای تامین مواد اولیه شرکت فولاد خوزستان از معادن سنگ آهن و با در نظر گرفتن بُعد مسافت، یکی از موضوعات اساسی سیستم حمل و نقل است و در جهت توسعه حمل و نقل جاده‌ای ضرروی است اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در پایان سخنان خود تصریح کرد: این مجموعه که از شرکت های تابعه فولاد خوزستان به شمار می آید، با بهره‌گیری از تمامی توان خود توانسته بخش عمده‌ای از مدیریت حمل و نقل را در حوزه تخصصی خود متمرکز نماید و با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات موجود در این حوزه، کمبودهای موجود را پوشش دهد. البته هنوز با چالش‌هایی در حوزه حمل و نقل به ویژه در حمل و نقل جاده‌ای مواجه هستیم و امیدواریم مسئولان ذینفع در حوزه وزارت راه و شهرسازی و به طبع آن دولت، در توسعه این بخش تصمیمات و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در راستای ثبات در اعلام بار و جلوگیری از تخلفات از سوی افراد سود جو و همچنین حمل و بارگیری مواد اولیه از درب شرکت صنعت فولاد شادگان، بر اساس مذاکره با شرکت های باربری شهرستان شادگان برای انجام عملیات حمل مواد اولیه، اقدام به افتتاح انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل باربری در شرکت صنعت فولاد شادگان نمود.

روابط عمومی فولاد شادگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: