وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات:

همراه اول در استان زنجان خوش درخشید

همراه اول در استان زنجان خوش درخشید
کدخبر : 539244

به گزارش شما و اقتصاد: راه‌اندازی سایت‌های جدید و بروزرسانی تکنولوژی‌های ارتباطی همراه اول در استان زنجان، مورد تقدیر ویژه وزیر ارتباطات قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد: مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات استان زنجان صبح امروز دوشنبه ٢٠ بهمن‌ماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار، امام جمعه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان این استان در شورای اداری به‌صورت برخط برگزار شد.

آذری جهرمی در این مراسم ضمن تشکر ویژه از همراه اول که توانست خدمت بزرگی به مردم استان زنجان ارائه و امر توسعه را با برنامه‌ریزی خوب، به‌صورت منظم و به موقع پیش برد، اظهار کرد: سهم همراه اول در توسعه ارتباطات این استان بسیار بالا بوده و این اپراتور خوش درخشیده است.

همراه اول با تمرکز بر فاز هشت توسعه شبکه و همچنین تعهد به اجرای پروژه‌های Uso (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) ظرف سالیان اخیر، توانسته سهم بسزایی در بسط عدالت ارتباطی کشور خلق کند.

اکنون و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب نیز ١١۶ سایت ارتباطی جدید خود در ١٣٢ روستای استان زنجان را وارد مدار کرد تا ٢۵ هزار خانوار تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گیرند. این پروژه‌ها به صورت نمادین در روستاهای «آهار مشکین» شهرستان خدابنده، «پری» شهرستان ماه نشان و «لگایی» شهرستان‌ زنجان افتتاح شد.

ضمنا همراه اول در طول یک سال اخیر ٢۵۶ سایت دیگر این استان را نیز به تکنولوژی نسل‌های سوم و چهارم ارتقا داده است.

مجموع رقم سرمایه‌گذاری همراه اول در اجرای این پروژه‌های ارتباطی بالغ بر ٢٣٠ میلیارد تومان بوده که بازتابی از رویکرد این اپراتور نسبت به توسعه شبکه ملی اطلاعات به‌صورت متوازن و همه‌جانبه در اقصی نقاط کشور است.

اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: