مدیر پذیرش فرابورس در گفت‌وگو با صدای بورس پاسخ می‌دهد:

مشاور دو تیم استقلال و پرسپولیس در بورس کدام شرکت‌ها هستند؟/ بورسی‌های فوتبالی‌ بخوانند

مشاور دو تیم استقلال و پرسپولیس در بورس کدام شرکت‌ها هستند؟/ بورسی‌های فوتبالی‌ بخوانند
کدخبر : 539372

به گزارش شما و اقتصاد: شرکت کارگزاری بانک سامان مشاور پذیرش تیم پرسپولیس و شرکت تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش تیم استقلال است.

به گزارش شما و اقتصاد:  خبر بورسی شدن دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال تا دهه فجر از جمله مهمترین اخباری است که تحقق آن با دو موضوع ۱- عدم شفافیت و ۲- تامین مالی توسط کارشناسان بورسی به چالش کشیده شده است.

۲ شرکتی که مشاور پرسپولیس و استقلال هستند

مینا سادات کابلی، مدیر پذیرش فرابورس به  صدای بورس بیان کرد : شرکت کارگزاری بانک سامان مشاور پذیرش تیم پرسپولیس و شرکت تامین سرمایه تمدن  مشاور پذیرش  تیم استقلال است و اینکه این دو شرکت در چه مرحله‌ای از حضور در بورس هستند  توسط مشاوران آن‌ها به طور کامل می‌تواند پاسخ داده شود.

چرا اطلاعات درستی از بورسی شدن پرسپولیس و استقلال وجود ندارد؟

منتقدان بورسی شدن این دو تیم از نبود مرجع و منبعی که اطلاعات درستی در ارتباط با استقلال و پرسپولیس داشته باشد شکایت دارند و معتقدند بدهی میلیاری استقلال و پرسپولیس و زیان ده بودن این دو تیم، موضوعی است که هواداران باید به آن توجه کنند و سهامداری و هواداری را دو موضوع جدا در نظر بگیرند.  مشاور پذیرش  دو تیم استقلال و پرسپولیس به تمامی پرسش‌هایی که در این ارتباط وجود دارد مسلط هستند اما هیچ صدایی از این دو مشاور در هیچ جایی به گوش نمی‌رسد.

صدای بورس

محبوبه قرمزچشمه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: