فولاد مبارکه اصفهان در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران:

کسب رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران

 کسب رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران
کدخبر : 539418

به گزارش شما و اقتصاد: در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان شرکت پیشرو انتخاب و موفق به دریافت رتبه ۴ در شاخص فروش یکصد شرکت برتر ایران شد.

به گزارش شما و اقتصاد: رییس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر این همایش با بیان اینکه شرکتها و بنگاههای اقتصادی بزرگ پیشران توسعه اقتصادی کشور هستند گفت: هرساله در قالب طرح IMI-۱۰۰ شرکتهای برتر در اقتصاد کشور  ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و در یک مسابقه عمومی، شرکتها توانمندی های خود را مورد محک قرار می‌دهند.

غلامحسن تقی نتاج که به نمایندگی از مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این همایش ملی حضور داشت، در ادامه ابا بیان این مطلب فزود: در این مسابقه تولیدی و اقتصادی که در سطح ملی برگزار می‌شود تمامی شرکت‌ها علاقه مند هستند تا رتبه های بالا را بدست آورند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه های نخست رتبه بندی ۱۰۰شرکت برتر قرار گیرد.

به گفته نتاج، با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعه فولاد مبارکه این دستاوردها هرساله با رشد قابل توجهی تکرار می‌شود.

رییس هیات مدیره فولاد مبارکه اصفهان افزود: امسال نیز در رتبه بندی صورت گرفته توسط مرجع مستقل در قالب ۵۰۰ شرکت  که اکنون با توجه به افزایش شرکتها، مجموعه فولاد مبارکه اصفهان توانسته به عنوان شرکت پیشرو به عنوانهای رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبه دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبه دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبه چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند.

 

 

 

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: