اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بخشی از پروژه های زیرساختی و اقتصادی منطقه آزاد قشم بازدید کردند:

تحول قشم با توسعه زیرساخت های عمرانی و اقتصادی در سطح جزیره

تحول قشم با توسعه زیرساخت های عمرانی و اقتصادی در سطح جزیره
کدخبر : 539632

به گزارش شما و اقتصاد: معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از محل برخی پروژه های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی سطح جزیره بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: هدف از این بازدیدها بررسی روند اجرایی شدن و پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های انجام شده طی سال های گذشته در حوزه های نفت و انرژی، شیلات، صنعت، فعالیت عمرانی و احداث راه ها و پروژه های زیرساختی بود.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جریان این بازدیدها با ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی جزیره قشم در حوزه های مختلف آشنا شدند و تاکید کردند که با اقدامات صورت گرفته توسط منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته موجب تحول و توسعه جزیره قشم در حوزه های مختلف شده است.

بازدید از سالن ترانزیت فرودگاه، ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم، قطعه اول بزرگراه مرکزی قشم، قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس، و پروژه تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به روستای دفاری، بخشی از پروژه های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم بودند که در اولین روز، توسط اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید از روند اجرای طرح ساماندهی اسکله کندالو، محل پیش بینی شده جهت اجرای طرح پارک ورزشی پردیس خلیج فارس و کمپ پارک های آفتاب یک و دو تعدادی دیگر از پروژه های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد قشم بود که نمایندگان مجلس و هیات همراه از آنها بازدید کردند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و هیات همراه همچنین از مزرعه پرورش میگو پدیده صدف قشم، مجموعه کشتی سازی مد کندالوی قشم و کارخانه متحد احسان قشم (تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت) را به عنوان بخشی از پروژه های اقتصادی و صنعتی فعال در جزیره قشم مورد بازدید قرار دادند.

همچنین بازدید از پروژه پایانه نفتی دیرستان، پالایشگاه پارس بهین پالایش قشم، اسکله نفتی حرا و نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی بخشی از پروژه های مربوط به حوزه نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم به عنوان مقصد بازدیدهای روز نخست معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم بود.

WhatsApp Image 2021-02-20 at 10.54.27

WhatsApp Image 2021-02-20 at 10.54.33

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: