• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • صنعت و معدن
  • آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت با حضور وزیر صمت/ تاکید رزم‌حسینی بر ورود شرکت‌ها به عرصه مسئولیت های اجتماعی برای ایجاد توسعه و توانمندسازی مردم

در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی معدن سرب و روی تاجکوه انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت با حضور وزیر صمت/ تاکید رزم‌حسینی بر ورود شرکت‌ها به عرصه مسئولیت های اجتماعی برای ایجاد توسعه و توانمندسازی مردم

آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت با حضور وزیر صمت/ تاکید رزم‌حسینی بر ورود شرکت‌ها به عرصه مسئولیت های اجتماعی برای ایجاد توسعه و توانمندسازی مردم
کدخبر : 539695

به گزارش شما و اقتصاد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان روز دوم سفر به استان یزد، عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت( بساب) شهرستان بافق را آغاز کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: این مرکز جامع سلامت روستایی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی معدن سرب و روی تاجکوه بافق در سبزدشت احداث می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین آغاز عملیات اجرایی این مرکز سلامت، ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاری مسئولیت پذیرانه معدن سرب و روی تاجکوه بر ورود شرکت‌های بزرگ و توانمند به عرصه مسئولیت های اجتماعی و انجام این گونه کارها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال اشتغال آفرینی و ایجاد کسب و کار در روستاها برای توسعه و جلوگیری از مهاجرت مردم هستیم، از شرکت‌های بزرگ توانمند دولتی خواست که در این راستا به ایفای مسئولیت های اجتماعی خود بپردازند.

رزم حسینی تصریح کرد: شرکتهای صنعتی و‌ معدنی با انجام این گونه کارها به عنوان خیرین توسعه نقش خود را در حوزه مسئولیت های اجتماعی و توسعه آفرینی ایفا نمایند.

گفتنی است که این مرکز جامع سلامت روستایی در مجموع در ۹۰۰ مترمربع زمین احداث خواهد شد که معدن سرب و روی تاجکو سرمایه گذاری آن را انجام خواهد داد.

همچنین علیرضا رزم حسینی« وزیر صمت» در سفر به شهرستان بافق، معدن سرب و روی تاجکوه بافق را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: