پتروشیمی پارس ۲۲ ساله شد

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی پارس بمناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس شرکت

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی پارس بمناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس شرکت
کدخبر : 539700

به گزارش شما و اقتصاد: مسعود حسنی در آستانه بیست ودومین سال تأسیس شرکت پتروشیمی پارس، از همکاران خود قدردانی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: دوم اسفندماه سالروز تأسیس شرکت پتروشیمی پارس را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک ” شرکت پتروشیمی پارس ” با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم بالاخص بهره مندی از نیروهای انسانی کارآمد و مجرب، مهندسین، کارکنان، کارشناسان و مدیران، این سختکوشان صنعت پتروشیمی افتخار می کند که در دو دهه گذشته با دانش و توان فنی و غلبه بر محدودیت ها توانستند شرکت پتروشیمی پارس را به یکی از نمادهای استقلال و خودباوری و سرآمد کشور مبدل و با تکیه بر توان متخصصان داخلی و بومی سازی این صنعت عظیم به عنوان بازوی توانمند صنعت نفت در تحقق برنامه های این صنعت گام بردارند.

اینجانب لازم است در آستانه بیست ودومین سال تأسیس شرکت پتروشیمی پارس یادی کنم از مرحوم مهندس حسن شریف زاده و مدیران عامل قبلی همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف، قدرت و سودآوری بیشتر و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت، در رسیدن به اهداف عالیه پتروشیمی پارس و نظام مقدس کشور عزیزمان پیشتاز و موفق باشیم.


9901102

2 اسفند 1399

مسعود حسنی

مدیر عامل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: