تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران

تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 539704

به گزارش شما و اقتصاد: ممیزان شرکت توف (Austria) با تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پالایش نفت تهران از عملکرد این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: سعید طاهری رئیس اداره مهندسی کیفیت و بهره‌وری شرکت پالایش نفت تهران با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه توسط تیم ۵ نفره متشکل از ممیزان شرکت توف نورد (Austria)  خاتمه یافت که بر این اساس شرکت پالایش نفت تهران توانست برای دومین سال گواهینامه‌های خود را تمدید نماید.

وی افزود : این ممیزی مشتمل بر سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ ، مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ ، مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ و مدیریت HSE-MS بود که به مدت ۳ روز بر طبق برنامه زمان‌بندی ارائه شده به واحدهای عملیاتی و ستادی انجام شد.

 طاهری با اشاره به نگاه مثبت ممیزان توف (Austria) به اقدامات سیستمی پالایشگاه تهران اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد همکاران شرکت در سال جاری علی رغم شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به‌گونه‌ای بود که بدون ثبت عدم انطباق اساسی، مهر تائید ممیزان توف را به همراه داشت. ممیزی شرکت پالایش نفت تهران ۱۲ فرصت بهبود و ۵ عدم انطباق جزئی داشت.

وی افزود: از نکات بارز ممیزی این دوره می‌توان به ارائه سند مدیریت استراتژیک ، تدوین ریسک‌های فرایندی، اقدامات زیست محیطی و عملکرد مدیریت انرژی اشاره کرد.

 رئیس اداره مهندسی کیفیت و بهره وری شرکت پالایش نفت تهران پیرامون اقدامات و برنامه های آتی در زمینه ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه بیان داشت: پس از تمدید گواهینامه های مراقبتی شرکت در سال جاری، در ممیزی سال ۱۴۰۰ گواهینامه های  ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ ، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و مدیریت HSE-MS تجدید و گواهینامه‌های ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱  به ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ و ۲۰۰۷: OHSAS ۱۸۰۰۱ به ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸  به‌روز رسانی می شود.

 شایان ذکر است توف (Austria) سازمانی است که بر پایه به کارگیری دانش و تخصص در صنایع با هدف ایجاد ساختارهای معین به منظور ممیزی و پایش فرایندها و شاخص‌های شرکت‌های صنعتی بر اساس الزامات استاندارد به عنوان شخص ثالث و بی طرف به عنوان نماینده شرکت توف آلمان در ایران فعالیت می نماید.

 این شرکت از سال ۱۳۸۷ کار ممیزی و پایش سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: