ال‌جی پلتفرم WEBOS تلویزیون‌های هوشمند را برای سایر برندهای تلویزیون همکار گسترش می‌دهد

ال‌جی پلتفرم WEBOS تلویزیون‌های هوشمند را برای سایر برندهای تلویزیون همکار گسترش می‌دهد
کدخبر : 539957

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی این پلتفرم محبوب و سرویس‌های محتوایی یکپارچه آن را در اختیار تولیدکنندگان می‌گذارد تا تجربه تلویزیونی بهتری را برای مصرف‌کنندگان خلق کنند.

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد دسترسی به اکوسیستم پلتفرم محبوب WebOS TV را برای دیگر برندهای تلویزیون ساز همکارش آزاد خواهد نمود تا به تغییر وضع موجود در این صنعت،که هر کارخانه‌ای سیستم‌عامل‌های اختصاصی خود را دارد، منجر شود.

webOS TV Partners

ال‌جی اکنون درحال‌توسعه تخصص و مهارت خود در صنعت تلویزیون است که این مورد شامل توسعه و اتخاذ پلتفرم نرم‌افزاری WebOS TV توسط دیگر برندهای تلویزیونی هم می‌شود. این کار پتانسیل لازم برای تغییر در هر دو جنبه تکنولوژی و تأمین‌کنندگان محتوای صنعت تلویزیون را دارد و به شکل قابل‌ملاحظه‌ای باعث رشد حضور و برتری ال‌جی در بازار جهانی سرگرمی‌های خانگی خواهد شد.

WebOS به‌عنوان بخشی مهم از اکوسیستم سرآمد سرگرمی‌های خانگی ال‌جی با رابط کاربری بصری خود که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد، سادگی کاربرد مثال‌زدنی را برای دارندگان تلویزیون ال‌جی فراهم آورده است. لایسنس‌های webOS TV ال‌جی همچنین شامل تجربه کاربری آشنا و تحسین‌شده این شرکت به همراه امکانات فراوان آن از قبیل جستجو صوتی و کنترل، الگوریتم‌های یکپارچه هوش مصنوعی و اتصال آسان خواهد بود که مطمئناً تحسین و تقدیر صنعت و مصرف‌کنندگان را به همراه خواهد داشت.

با استفاده از LG webOS TV، همکاران تجاری این شرکت به گزینه‌های بسیار متنوع محتوایی از قبیل اپلیکیشن‌های سرویس پخش زنده بین‌المللی همچون Netflix، YouTube، Amazon Prime Video و سرویس پخش زنده ورزشی DAZN و البته LG Channels (سرویس رایگان پخش زنده محتوای عالی این شرکت*) دسترسی خواهند داشت. همچنین مدل‌های تلویزیون سازگار با پلتفرم ال‌جی به ریموت کنترل اختصاصی Magic Motion هم تجهیز خواهند شد.

تاکنون بیش از ۲۰ کارخانه تولید تلویزیون در سطح جهان به شراکت webOS پیوسته‌اند که از این میان می‌توان به برندهایی همچون RCA، Aynoz و Konka اشاره کرد و تعداد بیشتری هم قرار است در آینده نزدیک در این امر مشارکت داشته باشند. اکوسیستم webOS توسط شرکای فناورانه‌ای همچون Realtek، Nuance، Gracenote، CEVA، Universal Electronics و بسیاری دیگر از عناوین مطرح بین‌المللی پشتیبانی می‌شود.

Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «پلتفرم webOS یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین راه‌های دستیابی به میلیون‌ها ساعت فیلم و برنامه تلویزیونی است. با استقبال دیگر کارخانه‌ها برای پیوستن به اکوسیستم webOS TV، ما قدم در مسیر تازه‌ای می‌گذاریم که امکان آزمودن یک تجربه کاربری عالی و امکاناتی در سطح و اندازه تلویزیون‌های ال‌جی را برای بسیاری از صاحبان تلویزیون‌های جدید فراهم می‌آورد. مشتاقانه منتظریم تا این مصرف‌کنندگان جدید را در دنیای خارق‌العاده webOS TV میزبانی کنیم.»

* دسترسی به اپلیکیشن‌های محتوایی بر اساس مناطق جغرافیایی متفاوت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: