مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی ایرانسل در پویش یاری خانوادۀ ارتباطات به زلزله‌زدگان «سی‌سخت»

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی ایرانسل در پویش یاری خانوادۀ ارتباطات به زلزله‌زدگان «سی‌سخت»
کدخبر : 539996

به گزارش شما و اقتصاد: ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی، در قالب اهدای بسته‌های خوراکی «به ارزش کل ۱۰ میلیارد ریال»، به زلزله‌زدگان سی‌سخت کمک می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد:  اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، برای یاری به زلزله‌زدگان سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است که در بسته‌هایی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال، شامل اقلام ضروری خوراکی است، تا در وضعیت سختِ پس از زلزله، کمک اندکی به خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت باشد. در این بسته‌ها، اقلام خوراکی خانوار شامل «۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، یک عدد روغن مایع، ۴۵۰ گرم چای، ۹۰۰ گرم شکر، ۱۴۰۰ گرم قند و ۷۰۰ گرم نمک» قرار داده شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به‌همراه دیگر فعالان صنعت ICT کشور، به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیدۀ سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته است.

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست، بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زدۀ سی‌سخت ارسال می‌شود، تا از طریق جمعیت هلال‌احمر، بین خانواده‌های آسیب‌دیده، توزیع شود.

ساعت ۲۲ و ۵ دقیقۀ چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، لرزید. خوشبختانه، این حادثه تلفات جانی نداشت ولی ده‌ها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی خسارت شدید وارد کرد. در همین راستا و با توجه به ابعاد حادثه، ایرانسل پیرو موافقت دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل شرکت، با پیوستن به پویش خانوادۀ بزرگ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، اقلام اهدایی را تهیه و با کمک شرکت ملی پست و جمعیت هلال‌احمر، بسته‌بندی، ارسال و توزیع می‌کند.

روابط‌عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: