سیر تکاملی تکنولوژی در سال ۲۰۲۱:

دور کاری و بازی کردن در خانه

 دور کاری و بازی کردن در خانه
کدخبر : 540283

به گزارش شما و اقتصاد: چگونه محصولات ال جی کار و سرگرمی را در خانه، بیش از پیش لذت‌بخش و پذیرفتنی می‌سازند

به گزارش شما و اقتصاد: با توجه به وضعیت محیطی که اکنون در جهان وجود دارد، ابزارها و گجت‌هایی که راهکارهای بهره وری و ایجاد سرگرمی خانگی بهتری ارائه می نمایند در نمایشگاه مجازی CES امسال بسیار پررنگ بودند. برترین شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی مصرف‌کننده هم در نمایشگاه مجازی، نوآوری‌های فراوانی با رویکرد بهتر ساختن زندگی برای میلیون ها نفر که اکنون خانه‌های‌شان به محل اصلی کار و بازی و سرگرمی‌شان تبدیل شده است، ارائه کردند.

Work-and-Play-at-Home-01

Work-and-Play-at-Home-06

Work-and-Play-at-Home-02

Work-and-Play-at-Home-07

Work-and-Play-at-Home-05

ال‌جی به عنوان یک شرکت فعال در حوزه لوازم الکترونیک، همواره نبض خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را زیر انگشت دارد. ال‌جی با جدیدترین نوآوری‌هایش در زمینه مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و پروژکتورها، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا زندگی در خانه را بهینه سازند، چه آنها در یک کنفرانس‌های ویدیویی حضور دارند، یا باید یک پروژه درسی را آماده کنند، مشغول مشت زدن روی کیبورد در حین بازی کامپیوتری موردعلاقه‌شان هستند، یا روی مبل لم داده‌اند تا فیلمی پرفروش یا برنامه تلویزیونی محبوبشان را تماشا کنند.

استفاده از مانیتورهای بزرگ‌تر یکی از بهترین شیوه‌های بهبود دور کاری در خانه است. مانیتور LG UltraWide با صفحه نمایش بزرگ ۴۰ اینچی منحنی ، تجربه فوق العاده ای برای مصرف کننده فرآهم می‌آورد و همزمان با اینکه فضای کافی برای نمایش اطلاعات بیشتر در اختیارتان می‌گذارد و امکان بهره‌وری بالاتری را ممکن می‌سازد، پس از اتمام روز کاری تجربه‌ تماشای واقعا سینمایی را برایتان محیا می سازد. به کمک صفحه نمایش Nano IPS با رزولوشن ۵K۲K UltraWide (۵۱۲۰ در ۲۱۶۰) و نسبت تصویر ۲۱:۹، این مانیتور ها ۳۳ درصد فضای بیشتری نسبت به مانیتورهای هم اندازه با نسبت تصویر ۱۶:۹ فرآهم آورده و کیفیت تصویری را ارائه می‌کند که بیش از پیش کاربر را در حس و حال تماشای هر فیلم و ویدیویی غرق می‌کند.   

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear علاوه بر اینکه گزینه‌ای ایده‌آل برای کار هستند، هنگامی که پای یک سرگرمی جدی در میان باشد، با سرعت خارق‌العاده، کیفیت تصویر واضح و روان، طراحی آینده نگرانه و امکانات گیمینگ اختصاصی فراوان، واقعا عالی هستند. سری UltraGear ال‌جی با بهره‌گیری از Nano IPS زمان پاسخ GTG یک میلی‌ثانیه، همراه با کاهش تاخیر ورودی، تصاویر یکپارچه و گیم‌پلی فراگیری را ارائه می‌کنند. مهم‌تر از همه اینکه لگ و پرش حداقلی تصویر باعث می‌شود تا بازی‌ها بسیار واقعی تر به نظر برسند و بهترین تجربه بازی را برای‌تان رقم بزنند.

برای کار با لپ‌تاپی که قابلیت حمل بیشتر و راحتتری دارد که بتوانید به آسانی آن را از اتاق خواب تا اتاق پذیرایی و هر جای دیگر خانه جابجا نمایید، جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG gram یک انتخاب عالی هستند. مدل‌های ۲۰۲۱ لپ‌تاپ gram در اندازه‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۷ اینچ با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ ارائه می‌شوند که برای یک لپ‌تاپ چندکاره و مولتی‌تسکینگ گزینه‌ای عالی و بی‌نقص هستند. با تجهیز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل، حافظه پرسرعت و کیبوردهای با کیفیت عالی، لپ‌تاپ‌های LG gram عملکردی متناسب با طراحی زیبا و برتر ارائه می‌کنند.

لپ‌تاپ های سری ۲۰۲۱ زیبا، شکیل، باریک و فوق‌سبک LG gram حاشیه نازکتری در اطراف صفحه نمایش دارند که نسبت به اندازه بدنه‌ شان امکان ارائه نمایشگر بزرگتری را فراهم کرده است.

در بسیاری از کشورها با توجه به قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی، سینما رفتن بسیار کم و محدود شده است. در حالی که برخی ممکن است معتقد باشند تلویزیون، مانیتور و حتی لپ‌تاپ برای تماشای فیلم در خانه کافی و مناسب هستند، اما یک طرفدار پرو پا قرص فیلم و سینمای واقعی مطمئنا خواهان صحنه نمایشی است که مو بر تن راست می‌کند. پروژکتور جدید CineBeam ۴K UHD Laser ال‌جی برای چنین مصرف‌کنندگانی طراحی شده است و تجربه‌ای کاملا شبیه سالن سینما را خلق می‌نماید که حتی مشتاقان جدی سینما را هم علاقه‌مند می‌سازد.

به لطف تکنولوژی اختصاصی Brightness Optimizer  ال‌جی، این پروژکتور پیشرفته فارغ از میزان نور اتاق، کیفیت تصویر بهینه‌ای را خلق می‌کند. علاوه بر این، دستگاه قابل حمل ۱۱ کیلوگرمی می‌تواند هر دیوار یا سقفی را به «پرده نقره‌ای» تبدیل کند، لذا مخاطبان می‌توانند روی مبل لم داده یا روی زمین دراز بکشند و به تماشای برنامه مورد علاقه شان با کیفیت تصویر عالی بنشینند.

با دامنه وسیعی از انتخاب‌ها متناسب با طیف گسترده نیازها و اولویت‌ها، جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی کار کردن و سرگرمی در محیط امن و راحت خانه را بسیار آسان ساخته‌اند.

 

•    تصاویر برای نمایش بهتر ویژگی‌ها شبیه‌سازی شده‌اند. ممکن است نسبت به حالت واقعی متفاوت باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: