معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بومی سازی کوره بلند نشانه همت و تلاش متخصصین ذوب آهنی است

بومی سازی کوره بلند نشانه همت و تلاش متخصصین ذوب آهنی است
کدخبر : 540294

به گزارش شما و اقتصاد: حاتم شاه کرمی معاون روابط کار، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه 17 اسفند ماه ضمن بازدید از خط تولید ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل و معاونین این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: حاتم شاه کرمی، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت کارکنان ذوب آهن اصفهان دانست و گفت: نگاه متفاوتی در بیرون از این مجتمع بزرگ صنعتی وجود دارد و برخی این شرکت را قدیمی و فرسوده می دانند ولی وقتی وارد ذوب آهن اصفهان می شوید، تولیدات، کیفیت و تنوع محصولات این شرکت را می بیند متوجه می شوید که ذوب آهن قلب صنعت فولاد کشور است .

وی به تولید ریل ملی در ذوب آهن اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تولید ریل، نشان از همت و تلاش متخصصین ذوب آهن است که توانسته اند این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید کنند و از خروج ارز جلوگیری کنند .

وی افزود: تولید ریل دانش خاصی را می طلبید که تا کنون در دست کشورهای معدودی بود، ذوب آهن اصفهان ریل را با کیفیت بالا و در حد  استانداردهای اروپایی تولید کرد تا مهارت خود در صنعت فولاد را به نمایش بگذارد .

وی به راه اندازی کوره بلند شماره یک اشاره کرد و گفت: اقدامات مهمی در راه اندازی کوره بلند شماره یک انجام شده که حاصل کسب دانش روز و بومی سازی این صنعت توسط تلاشگران این شرکت است، این موفقیت می تواند راهگشای سایر صنایع فولادی نیز باشد . وی به همه گیری بحران کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: معمولا در مکان های که تجمع افراد زیاد است و افراد زیادی مشغول به کار هستند شیوع کرونا بیشتر است اما اقدامات پیشگیرانه ذوب آهن اصفهان در مقابله با این ویروس از قبیل تامین تجهیزات بهداشت فردی کارکنان، توزیع ماسک، گندزدایی و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مناسب بوده و توانسته از شیوع این بیماری در این مجتمع بزرگ صنعتی جلوگیری کند .

وی به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در ذوب آهن در مراحل پایانی قرار دارد و این نشان از توجه مسئولین شرکت به امور معیشتی کارکنان است . وی ضمن ابراز رضایت مندی از رعایت اصول ایمنی در جلوگیری از بروز حوادث در شرکت گفت: با نظارت و اجرای درست اصول ایمنی می توان از بروز حوادث برای کارکنان جلوگیری کرد و از سرمایه های انسانی محافظت کرد .

 منصور یزدی زاده نیز با اشاره به این که اولین محموله ریل مترو تهران تحویل شد گفت: بعد از تحویل ریل مترو اصفهان،  اولین محموله ریل مترو تهران نیز تحویل شد و مشهد و شیراز نیز خواهان ریل مترو تولیدی ذوب آهن اصفهان هستند. وی افزود : تنوع زیادی در ریل مترو کشور داریم، با این حال محدودیت تولید نداریم تولید ریل را با سرعت انجام خواهیم داد و امیدواریم تولید امسال از مرز ۶۰ هزار تن بگذرد و در سال آینده برای تولید ۱۰۰ هزار تن انواع ریل برنامه ریزی کردیم .

IMG_7958

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: