رئیس دفتر رئیس جمهور:

مشکلی در تامین روغن خوراکی وجود ندارد/ عرضه روغن افزایش می‌یابد

مشکلی در تامین روغن خوراکی وجود ندارد/ عرضه روغن افزایش می‌یابد
کدخبر : 540501

به گزارش شما و اقتصاد: رئیس دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد: با توجه به ذخیره‌ای که در انبار‌ها داریم، مشکلی در تامین روغن خوراکی وجود ندارد.

به گزارش شما و اقتصاد: محمود واعظی در گفتگو با صدا و سیما با اشاره به این که عرضه روغن افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در روز‌های پیش رو با توجه به کشتی‌هایی که در راهند و ذخیره‌هایی که در انبار‌ها وجود دارد عرضه روغن افزایش می‌یابد و این عرضه نیاز بازار را پوشش می‌دهد.

وی با بیان این که برخی کالا‌های ضروری که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کنند افزایش قیمت بی رویه داشته اند، افزود: با بررسی‌هایی که صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که این دست کالا‌ها با توجه به دریافت ارز دولتی حتما باید قیمت هایشان در بازار کاهش یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: از هفته گذشته اطلاعات بیشتری درخصوص کالا‌ها جمع آوری شده است و در پی آن هستیم که با کاهش واسطه‌ها میان تولید و مصرف که خود باعث گرانی می‌شود این کالا‌ها با قیمت معقول به دست مردم برسد.

واعظی اظهار داشت: رئیس جمهور دو جلسه برای این موضوع تشکیل و دستور داده است که در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت، کمیته ویژه برای این موضوع تشکیل شود تا روی مسئله حذف واسطه‌ها تمرکز کنند.

وی گفت: امیدواریم تلاش‌هایی که از گذشته شروع و با بیان نگرانی‌های مقام معظم رهبری، مضاعف شده است در ایام عید برای میوه و سایر کالا‌های اساسی گشایشی حاصل شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور دستور داده است، موانع موجود بر سر راه واردات و صادرات کالا‌های اساسی در استان‌هایی که تبادلات مرزی برداشته شود تا از این راه نیز به تامین کالا‌های ضروری مردم کمک شود.

شاتا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: