نقش موثر بسیج کیش در برقراری آرامش و امنیت اجتماعی

نقش موثر بسیج کیش در برقراری آرامش و امنیت اجتماعی
کدخبر : 540654

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر نقش موثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران صبح چهارشنبه ۲۷ اسفند به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار در دیدار با مجید آسبان جانشین فرماندهی  ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش؛ امنیت و آرامش اجتماعی در منطقه آزاد کیش را یکی از ویژگی های بارز این جزیره زیبا عنوان کرد.

جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص جمله ماندگار امام خمینی (ره) با عنوان"اگر سپاه نبود کشور هم نبود" گفت: این جمله تاریخی امام برای سپاه پاسداران و تنها نهادی که در تمام عرصه های مختلف از جمله بحران های پیش بینی نشده حضوری فعال و موثری دارد مصداقی از جایگاه فداکاری بسیج و نیروهای انقلابی در سطح کشور است.

به گفته آهنگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با ارائه تصویری شایسته از همگرایی، همراهی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با دیگر دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره کیش سبب ایجاد هم افزایی روز افزون در این منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با حضور فعال نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعات در جزیره کیش آرامش خوبی در این منطقه حاکم شده است.

سرگرد مجید آسبان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به انتخاب سالروز ولادت حضرت ابا عبدلله الحسین به عنوان روز پاسدار گفت: از جان گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان داده که سربازان این مرز و بوم مسیر امام حسین(ع) را ادامه می دهند.

مجید آسبان ضمن قدردانی از پاسداران نظام انقلاب اسلامی که در مسئولیت های مختلف در سطح کشور نقش آفرینی می کنند گفت: پاسداران، مجموعه نیروهای مسلح و مردم ولایتمدار بارها با حضور موثر در عرصه های مختلف و گذشت از جان خود از این نظام دفاع کردند.

آسبان با تاکید بر این که در طول ۴۲ سال گذشته تمام توطئه های طراحی شده دشمنان بر علیه نظام انقلاب اسلامی ناکام ماند، اظهار داشت: با هوشیاری و درایت مردم، نیروهای مسلح و پاسداران تمام تهدیدها و نقشه های شوم دشمنان بر علیه این نظام بی تاثیر ماند.

وی با تقدیر از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری رویداد ها و برنامه های فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش افزود: رزمایش گردان امنیت امام علی در بهمن امسال با همراهی، همدلی و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و ثمرات خوبی داشت.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در تمام فرایندهای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی حضور موثر و چشمگیری دارد گفت: سپاه به عنوان ارکان قدرت ملی کشور با کسب موفقیت هایی در حوزه های نیروی زمینی و هوایی، هوا و فضا و بسیج در جهت تقویت قدرت ملی تلاش کرده است.

پورعلی تصریح کرد: اوج اعتمادی که مقام معظم رهبری به این نهاد پر افتخار دارد بارها در بیاناتشان مورد تاکید قرارگرفته و شنیده شده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج کیش در راستای پیشگیری و مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا در جزیره اظهار داشت: نیروهای داوطلب بسیجی در اجرای برنامه ها و ماموریت های شورای سلامت و مرکز توسعه سلامت کیش همکاری گسترده داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت و تلاش ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در حوزه های آموزش، نگهداری از افراد تحت قرنطینه، تامین مایحتاج، حضور فعال در رزمایش همدلی و توزیع کمک های مردمی میان افراد نیازمند را از جمله اقدامات ارزشمند این نهاد عنوان کرد.

سعید پورعلی با اشاره به اجرای طرحی که در سطح کشور به عنوان یک الگوی موثر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در میان اقشار مختلف جامعه با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از آن یاد می شود افزود: از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ جزیره کیش به عنوان یک منطقه پیشرو در مدیریت مبارزه با کرونا این طرح را اجرا کرده است.

پورعلی در خصوص تشکیل قرارگاه تحول محلات با حضور نیروهای بسیج در حوزه ارائه خدمات اجتماعی در سطح جزیره کیش گفت: تعداد ۱۲ قرارگاه با حضور خواهران و برادران بسیجی در حوزه ماموریت خود خدمات ارزشمندی به ساکنان کیش ارائه می دهند.

وی در خصوص ایجاد پایگاه هشت گانه بسیج کیش برای مقابله با بیماری کرونا افزود: با تقسیم جزیره کیش به ۸ منطقه، کسانی که در قرنطینه خانگی بودند هیچ نگرانی و دغدغه ای از نظر تامین مایحتاج خود نداشتند و نیروهای شورای سلامت، مرکز توسعه سلامت کیش با شبکه سازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش توانستند گام موثری جهت تقویت اجرای طرح قرنطینه و تامین سلامت کیش بردارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با آموزش های رزمی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش اظهار داشت: در مواقعی که جزیره کیش نیاز به برخی از تدابیر امنیتی داشته باشد این نیروها از آمادگی لازم برخوردارند.

سعید پورعلی یکی از ویژگی سپاه پاسداران از جمله نیروهای ارتشی و انتظامی را انگیزه های ایمانی و اعتقادی دانست و افزود: تفاوت نیروهای دفاعی، امنیتی و انتظامی ایران با بسیاری از کشورهای دیگر در اعتقاد و باوری است که همین اصل نیز در دوران دفاع مقدس و مقابله با جریان های تروریستی به خوبی تجلی یافت.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار ها و گرامیداشت روز پاسدار جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از معاونان و مدیران این سازمان از پایگاه پدافند هوایی و سایت رادار شهید رودکی کیش بازدید کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: