دیدار نوروزی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از معتمدین شهر قشم

دیدار نوروزی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از معتمدین شهر قشم
کدخبر : 541010

به گزارش شما و اقتصاد: به مناسبت سال نو و فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ایام شعبانیه، جمعی از معتمدین شهر قشم با کیهان عباسیان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و با تبریک سال جدید و انتصاب وی به این سمت، برخی چالش های پیش روی جزیره را مطرح کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: کیهان عباسیان در این دیدار با تاکید بر اقدامات سازمان منطقه آزاد در توسعه همه جانبه جزیره قشم در دولت تدبیر و امید گفت: روند توسعه پایدار جزیره قشم با هم افزایی و همگرایی جامعه محلی ایجاد شده و افزایش مشارکت جوامع محلی با طرح های توسعه ای سازمان موجب شتاب گیری این روند می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از بکارگیری تمام توان سازمانی برای اتمام پروژه های نیمه تمام در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: دنبال کردن مسیر توسعه جزیره در کنار برنامه ریزی های جدید برای دستیابی منطقه آزاد قشم به اهداف از پیش تعیین شده همچون تسریع درانجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد و ارائه خدمات عمومی از جمله رویکردهای این سازمان در سال جدید است.

عباسیان تاکید کرد: شعارهای سال در پیامهای نوروزی مقام معظم رهبری در چند سال اخیر همواره مربوط به توانمندی اقتصادی کشور و توسعه تولید بوده است و توانمند سازی بی تبعیض جوامع محلی، حمایت از سرمایه گذاری مولد و توسعه متوازن جزیره قشم جزو مهمترین اولویت های این سازمان است و مشارکت و همکاری دوجانبه جامعه محلی و سازمان موجب افزایش سرعت فعالیت های عمرانی و اقتصادی می شود.

بنا براین گزارش در این دیدار برخی از معتمدین شهر قشم با برشمردن اولویت های اجتماعی و فرهنگی و طبقه بندی مسائل و چالش های قشم، راهکارهای موردنظر خود برای حل این مسائل را مطرح کردند.

روابط عمومی منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: