عبور تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ از مرز ۴۶ میلیون تن

عبور تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ از مرز 46 میلیون تن
کدخبر : 541056

به گزارش شما و اقتصاد: میزان تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی طی 11 ماهه سال 99، با افزایش حدود 6 درصدی، از مرز 46 میلیون تن گذشت.

به گزارش شما و اقتصاد: ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۹، حدود ۴۶ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۴۲ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۹۸، حدود ۴۳ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۴۱۲ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۵۶ تن، «چادرملو» ۱۰ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۴۱ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۵ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۸۱ تن، «گهر زمین» ۴ میلیون و ۹۰ هزار و ۸۲۷ تن، «مرکزی» ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۶۸۹ تن، «توسعه فراگیر سناباد» ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۴۴ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۷۶۹ تن، «صبانور» یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۴۳ تن، «جلال آباد» ۳۶۲ هزار و ۸۴۳ تن و «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۲۱۴ هزار و ۶۴۹ تن کنسانتره آهن تولید کردند.

افزایش ۷ درصدی تولید کنسانتره در بهمن

میزان تولیدکنسانتره آهن در بهمن پارسال، ۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۴۶۲ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۸ (۴ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۲۶۳ تن)، ۷ درصد افزایش یافت.

طی ۱۱ ماهه پارسال، شرکت های بزرگ ۱۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۹۶ تن کنسانتره به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۸ (۱۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۸۷۳ تن)، حدود ۷ درصد کاهش نشان می دهد.

میزان ارسال کنسانتره در ماه بهمن سال ۹۹ نیز یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۴۸ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۸ (یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۳۸ تن)، حاکی از افزایش حدود ۲ درصدی است.

شرکت های بزرگ، طی ۱۱ ماهه سال گذشته، ۸۸۱ هزار و ۲۷۱ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۸ (یک میلیون و ۸۴۷ هزار و ۹۳ تن)، ۵۲ درصد کاهش نشان می دهد.

دنیای معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: