تقدیر سندیکای صنعت مخابرات از اقدامات جهادی همراه اول به دلیل حمایت از دانشگاهها و تولیدکنندگان داخلی

تقدیر سندیکای صنعت مخابرات از اقدامات جهادی همراه اول به دلیل حمایت از دانشگاهها و تولیدکنندگان داخلی
کدخبر : 541379

به گزارش شما و اقتصاد: دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل همراه اول، از اقدامات جهادی این اپراتور در انعقاد قرارداد با دانشگاه ها و تولیدکنندگان داخلی تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، با ارسال نامه‌ای به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول که در سال گذشته با اقدامی جهادی و تخصصی قراردادهای مهمی را برای توسعه تحقیقات و صنعت با دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان داخلی منعقد کرده بود، تشکر کرد.


در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «این حرکت نشان داد که همت، صداقت، شهامت و تحلیل درست مدیران و کارشناسان، بهتر از هر قانون و بخشنامه‌ای می‌تواند موجب جهش تولید شود. انعقاد قراردادها و تفاهمنامه‌ها برای تجهیزات پیشرفته مخابراتی تولید بار اول مانند آنتن‌های پیچیده و پیشرفته، رادیو مایکروویوIP، رادیو موج میلی‌متری پهن‌باند، مودم رادیویی، شبکه‌های نوین و هوشمندسازی، نمونه‌هایی است که نه تنها تجهیزات نسل فعلی شبکه را بومی می‌نماید، بلکه زمینه بومی‌سازی نسل پنجم ارتباطات را نیز فراهم می‌نماید. اطمینان کافی داریم که با این حرکت انقلابی آغاز شده در سال ۹۹، در سال‌ جاری که توسط رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، شاهد اقدامات وسیع‌تری توسط آن شرکت محترم خواهیم بود.


پیش از این نیز همراه اول با انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و شرکتهای داخلی از بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز صنعت ارتباطات کشورحمایت کرده و مورد تشویق نهادهای قانونی و نظارتی قرار گرفته بود.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: