با هدف سازمان‌دهی حامیان آیت‌الله رئیسی؛

اطلاعیه جنبش مردمی حمایت از آیت‌الله رئیسی منتشر شد

اطلاعیه جنبش مردمی حمایت از آیت‌الله رئیسی  منتشر شد
کدخبر : 543152

با هدف سازمان‌دهی حامیان آیت‌الله رئیسی جنبش مردمی حمایت از آیت‌الله رئیسی توسط حجت‌الاسلام ذکریا نکوئی راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار شماواقتصاد، جنبش مردمی حمایت از آیت‌الله رئیسی توسط حجت‌الاسلام ذکریا نکوئی و جمعی از نمایندگان  و وزرای ادوار و  فعالان بخش خصوصی با شعار «دولت کار و کرامت» با هدف  سازماندهی حامیان ابراهیم رئیسی در داخل و خارج  کشور راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام ذکریا نکوئی گفت: مدت‌ها در تلاش بودیم که حجت‌الاسلام رئیسی وارد میدان انتخابات شوند؛ زیرا ایشان را اصلح می‌دانیم و معتقدیم آیت‌الله رئیسی می‌تواند یک اجماع سراسری ایجاد کند. جنبش مردمی حمایت از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در سراسر کشور در جریان است و در همه استان‌ها، دفاتر این جنبش با مراجعه جمع کثیری از آحاد مردم و نخبگان و اقشار مختلف مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی می‌تواند یک اجماع سراسری ایجاد کند تا به حول و قوه الهی تحولی در حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد. همه ما در یک کشور هستیم و همه در کنار هم انتخابات پرشوری برگزار خواهیم کرد.

دبیر کل جنبش مردمی حمایت از آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مشارکت و مطالبه مردمی اساس فعالیت ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی است، گفت: ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی که توسط اقوام و اقشار مختلف جامعه در کشور فعال هستند با مدیریت چهره‌های برجسته و با هدف ارتقای سطح مشارکت مردمی در انتخابات و  تحقق مطالبات مردمی شکل گرفته است.

نکوئی خاطرنشان کرد: تشکیلات حامیان مردمی آیت‌الله رئیسی از فروردین ماه امسال برای دعوت پرشور مردم در انتخابات و حمایت از قاضی‌القضات کشور شکل گرفته و از همان زمان مورد استقبال هواداران قرار داشته است.

دبیرکل  مؤسسه غیردولتی اقتصاد مقاومتی کشور با بیان اینکه ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی از همان ابتدا توسط اقوام و اقشار مختلف جامعه با هدف ارتقای سطح مشارکت مردمی در انتخابات و حمایت از آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در این مدت با تلاش چهره‌های نامی تلاش شده تا برنامه‌های این کاندیدا برای مردم و طرفدارانش اطلاع رسانی شود تا در نهایت با انتخاب او به عنوان رئیس جمهور به تحقق مطالبات مردمی در این شرایط بد اقتصادی کمک شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: