شعور ملت شور آفرید

شعور ملت شور آفرید
کدخبر : 543260

هیاهو و شور انتخابات بر خلاف تصور کوردلان داخلی و خارجی سبب شد تا ملت ایران بار دیگر ثابت کنند غیر قابل پیش بینی هستند و آنجا که باید برای خود و نظام باشند تا پای جان ایستاده اند.

به گزارش شما و اقتصاد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،میان دوره ای مجلس و مهمتر از همه ریاست جمهوری حضور حداکثری را در پای صندوق های رای ثبت و ضبط کرد تا بار دیگر ملت برنده واقعی باشند.

این دوره از انتخابات با دوره های قبلی تفاوت چشمگیری داشت و مردم گرفتار شده در مشکلات عدیده اقتصادی ،معیشتی و حتی سلامت با انتخاب اصلح روزنه و بارقه های امیدشان شکل گرفت و حالا منتظرند تغییر اساسی را در پیکره زندگیشان لمس کنند.

 تورم،بیکاری،فلاکت و اخیرا کرونا ... سبب شده است تا مردم تمایل بیشتری برای انتخاب برتر پیدا کنند و برخلاف جریان سازی دشمنان برای دلسرد کردن و عدم حضور عزمشان برای خلق حماسه ای متفاوت از جنس تغییر جزم تر از همیشه بود و نامی از صندوق ها بیرون آمد که دشمنان داخلی و خارجی از آن بیم داشتند .

 

 اگر تا دیروز حضور پر شور و همراه با شعور کمتر محقق شده اما در این دوره ثابت شد که این شعور است که شور می آفریند و ملت با شعور با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اصلح ترین را برگزیدند.

 

خردادماه۱۴۰۰ را باید ماه سرنوشت ساز نامید ،ماهی که ملت را راغب به تغییر نمود و با شور و شعور در پای صندوق های رای حاضر شدند تا خودشان تعیین کننده باشند ،خارج از هر حربه و تبلیغات گسترده دیگری.

 

 حالا با روی کار آمدن ریاست جمهوری اصلح باید دید این انتخاب می تواند نقطه پایانی بر دلهره ،دل مشغولی و نگرانی ها بگذارد و دنیای شیرین و دلخواهی را پیش پای ملت شکل دهد .

 

باید منتظر ماند و دید چگونه رای ملت کشور ایران را از این تنگنا نجات می دهد و دریچه ای از تبلور عزم و اراده در قالب اصلاح اصولی بارور می کند.

 

⁦⁩ ذکریا نیکویی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: