ایرانی با دیدگاهی جهانی؛ «اسنوا» در فهرست برندگان Reddot ۲۰۲۱

ایرانی با دیدگاهی جهانی؛ «اسنوا» در فهرست برندگان Reddot 2021
کدخبر : 543667

به گزارش شما و اقتصاد: 4 محصول از اسنوا توانست به فهرست نهایی داوری جایزه Reddot 2021 راه پیدا کند که در نهایت محصول ماشین ظرف‌شویی آن، در لیست برندگان این رقابت معرفی گردیده. این جایزه معتبر توسط مرکز طراحی Nordrhein Westfalen در اسن آلمان اعطا می‌شود و بیش از نیم قرن است که افتخار طراحی محصولاتی نوآورانه و با کیفیت را دارد.

به گزارش شما و اقتصاد: برندگان این رقابت در مراسم اهدای جوایز موسوم به Red Dot Gala تجلیل می‌شوند و همچنین در موزه های طراحی Red Dot، نمایش آنلاین برروی صفحات وب و در کتاب طراحی سال آن نیز در معرض دید عمومی قرار داده خواهد شد.

این اولین بار است که استودیوی طراحی یک شرکت لوازم خانگی ایرانی به صورت رسمی برنده چنین رقابتی شده است. استودیو طراحی این برند که بخشی از مرکز فناوری و کارخانه نوآوری اسنوا (Snowa Tec)  محسوب می‌شود، تمرکز جدیدی از این برند بر توسعه رقابت‌پذیر در کلاس جهانی را نشان می‌دهد.

این غول تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی اعلام کرده که ظرفشویی جدید معرفی شده به این مسابقه را نیز به زودی عرضه خواهد کرد و محصولات جدید دیگری را نیز در دست توسعه دارد.

پیش بینی می‌شود به دلیل ظرفیت بازار ایران و منطقه خاورمیانه، اسنوا استراتژی‌های جدیدی را برای توسعه بازارهای فعلی و توسعه محصولاتی متفاوت‌تر به بازارهای بین‌المللی را پیگیری می‌کند. د راین راستا چندی پیش نیز این شرکت، سرمایه‌گذاری بزرگی را برای احداث یک مرکز توسعه فناوری و کارخانه نوآوری در همکاری با یک دانشگاه به نام Snowatec انجام داده است.

Red Dot یک سنت ۶۰ ساله در دنیای طراحی است. در ۳۰ جولای ۱۹۵۴، انجمن ورین انداستریه فورم (Verein Industrie form) -به معنی انجمن فرم‌ صنایع- به ابتکار کارل هاند هاوزن رئیس روابط عمومی و تبلیغات کروپ (Krupp’s Public Relations and Advertising Department) تأسیس شد. خانواده کروپ از قدیمی‌ترین تاجران و صاحبان صنایع در اسن هستند که بازرگانی خود را از چهارصد سال پیش آغاز کردند و به قدرتی در صنعت اروپا تبدیل شدند. این انجمن با هدف کمک به ایجاد فضایی جذاب‌تر، مدرن کردن محصولات آلمانی و مناسب‌تر شدن آنها برای صادرات تشکیل شد که بعدا ابعاد بین المللی پیدا کرد. در حال حاضر سالانه بیش از ۱۸۰۰۰ شرکت کننده از طراحان، شرکت‌ها و سازمان‌ها از بیش از ۷۰ کشور جهان در آن حضور داشته و این استقبال، آن را به یکی از بزرگترین مسابقات طراحی جهان تبدیل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: